Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام حمید عبداللهیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مصلای مدرسه قلعه این شهر ضمن بیان اینکه امام راحل از روز سیزده آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به‌عنوان انقلاب اول یاد کردند، اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه چهل‌سالگی انقلاب قرار داریم امسال نقش و حضور مردم در راهپیمایی روز دانش‌آموز بیش‌ازپیش نمود پیدا می‌کند بنابراین شرکت و حضور همه اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بابیان اینکه دشمن با تحریم‌های ظالمانه خود به دنبال به‌زانو درآوردن ملت ایران است، افزود: با تکیه‌بر توان داخلی و حضور خود در راهپیمایی یوم‌الله سیزده آبان به دنیا اثبات خواهیم کرد که توطئه‌های آن‌ها، چون حبابی نقش بر آب است.
استاد حوزه و دانشگاه شاهرود بابیان اینکه آمریکا از بدو انقلاب تاکنون بار‌ها اثبات کرد که دست از دشمنی با ملت ایران برنمی‌دارد، بیان کرد: آمریکا قبل از انقلاب به غارت منابع زیرزمینی و نفتی پرداخت و ایران را بازار کالا‌های لوکس آن‌هم با گران‌ترین قیمت کرده بود بنابراین بعد از انقلاب هرکجا که منافع خود را درخطر دید کوشید تا با کودتا، ترور، تهدید و تحریم وارد میدان شود.
عبداللهیان بابیان اینکه تمام نقشه و برنامه‌ریزی‌های شوم علیه ایران حاصل کار دستگاه‌های امنیتی و دیپلماسی سیاست‌گذاران آمریکایی است، تصریح کرد: علت دشمنی آمریکایی‌ها از این مهم ناشی می‌شود که اسلام انقلابی ظلم‌ستیز برای دفاع از مظلوم عدالت‌خواه و استقلال‌طلب روی کارآمد که این با ذات آمریکا در تضاد است.
وی افزود: آمریکا از قدرت و نفوذ ایران با شعار مقاومت در لبنان، فلسطین، عراق، بحرین، افغانستان، یمن و سوریه می‌هراسد چراکه می‌خواهد امت‌های مسلمان را وابسته و متکی‌به‌خود نگه دارد ازاین‌رو می‌کوشد تا با هر بهانه‌ای مانع توسعه اسلام شود و با ایران دشمنی دارد.
رئیس تبلیغات اسلامی شاهرود ضمن تشکر از موکب‌های شهرستان در مراسم اربعین امسال، اظهار کرد: با توجه به توطئه امریکا در کمرنگ جلوه دادن مراسم اربعین خوشبختانه امسال شاهد حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی بودیم، اهمیت راهپیمایی اربعین از بعد فردی و اجتماعی در تهذیب نفس، خودسازی، اجتناب از غرور و تعصب است.
عبداللهیان تصریح کرد: وحدت و انسجام در جبهه حق و جانب‌داری از مظلوم گفتمان حاکم بر این رویداد بزرگ به شمار می‌رود که ادبیات و قطب‌بندی سیاسی حاکم برجهان را تغییر می‌دهد و این چنان گسترده است که تمام فرهنگ‌ها، زبان‌ها و نژاد‌ها را در زیر پرچم وحدت سامان بخشی و خط متمایزی از ستمگران ایجاد می‌کند.
وی ضمن بیان اینکه راهپیمایی اربعین نماد قدرت نرم شیعه در زمینه‌سازی ظهور امام عصر (عج) است، اضافه کرد: حفظ جایگاه مرجعیت دینی، احترام و میزبانی عراقی‌ها، ترویج گذشت، ایثار، سخاوت و انفاق، محبت و دوستی ملت‌ها و تغییر سبک زندگی اسلامی ازجمله مزایای راهپیمایی اربعین محسوب می‌شود.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شاهرود امام جمعه موقت شاهرود استکبارستیزی یوم الله ۱۳ آبان آمریکا انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۴۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی صبح امروز جمعه در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان راسک که با حضور مسؤولان و اقشار مختلف مردم منطقه انجام شد، افزود: از وظایف جدی و مهم مسؤولان در همه سطوح، استفاده درست از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم است.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: انقلاب اسلامی از ابتدای پیدایش خود همواره مورد هجوم جدی دشمنان اسلام قرار گرفته، آنها تمام تلاش خود را کردند تا این حرکت ارزشمند مردم ایران را متوقف کنند.

شفائی تصریح کرد: دشمن تمام ظرفیت خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی به میدان آورد، آنها به دنبال این بودند تا مردم را نسبت به گذشته انقلاب اسلامی پشیمان و وضعیت حال را نامناسب و آینده را ناامید کننده جلوه دهند، اما به فضل الهی و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و همت همه مردم و خدمتگزاران آنها، علیرغم شبهات فراوان، پخش پیوسته دروغ‌های گسترده و القائات بی پایه و اساس به اهداف پلید خود نرسیدند.

وی افزود: روزگاری، آمریکا یکه تاز همه عرصه‌ها در جهان بود اما امروز شما شاهد هستید که چه وضعیتی را پشت سر می‌گذارد.

وی بیان کرد: آمریکا هرروز منفعل‌تر از گذشته می‌شود و شما می‌بینید شرایط آمریکا در عرصه‌های مختلف اعم از سیاسی، اقتصادی و امنیتی چگونه است.

شفائی تصریح کرد: امروز پرچم اسلام و انقلاب در ایران و جغرافیای اسلام با افتخار بر افراشته شده و دشمنانی که به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در دل مردم بوده و هستند، خود در حال زوال و نابودی هستند.

شفائی تصریح کرد: روزگاری آمریکا با تحریم، جنگ، کودتا و فشار حداکثری گمان می‌کرد که می‌تواند کار انقلاب اسلامی را تمام کند اما خواب آنها تعبیر نشد و امروز ایران اسلامی با قدرت مسیر خود را طی می‌کند.

شفائی در پایان خاطر نشان کرد: مردم این منطقه مردمانی بسیار انقلابی هستند و امیدواریم این شهرستان با همت و تلاش مسؤولین و مردم به توسعه و پیشرفت قابل قبولی برسد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم، از زحمات سرهنگ پاسدار «محسن جهانتیغ» تشکر و سرهنگ پاسدار «ابراهیم باغبانی» به عنوان فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد.

کد خبر 6095673

دیگر خبرها

  • مبارزه با استکبار در دنیا، صدور فرهنگ انقلاب ایران است
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • راهپیمایی مردم همدان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • ظلم ستیزی علیه صهیونیست‌ها جهانی شده است
  • بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • نقش وحدت در خنثی سازی سناریوی شوم دشمنان برای منطقه
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • آیا در دانشگاه‌های آمریکا شعارهای یهودی ستیزی داده می‌شود؛ دانشجوی یهودی دانشگاه تگزاس به آن پاسخ می‌دهد (فیلم)
  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی