Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@20:46:27 GMT

علت گرانی خودرو از زبان وزیر جدید صنعت

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۴۴۲۹۶

وزیر صنعت، معدن و تجارت قیمت تمام شده خودرو در زمان تولید و وجود دلالی‌های بازار را از جمله دلایل گرانی قیمت خودرو دانست. آفتاب‌‌نیوز : رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره گرانی قیمت خودرو گفت: در اینجا دو بحث مطرح می‌شود؛ نخست قیمت تمام شده خود خودرو است که در زمان تولید باید اقدامات لازم در این مورد انجام شود تا قیمت خودرو گران تمام نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رحمانی افزود: بحث دیگر واسطه‌ها و دلالی‌های بازار است که در اینجا خودروسازان خود باید تدابیر لازم را اتخاذ کنند تا مشکلی پیش نیاید.
وی تصریح کرد: وزارت خانه صنعت هم باید نظارت کافی را در رفع و حل این مشکلات داشته باشد و یقیقا در این مورد پیگیری‌ها و برخوردهای لازم انجام خواهد شد.باشگاه خبرنگاران کد خبر: ۵۵۴۳۴۸ تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خودرو گراني خودرو وزير صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۴۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعریف حباب قیمت به زبان ساده + فیلم

حباب قیمت  یا همان حباب بازار زمانی رخ می‌دهد که قیمت یک دارایی به قیمتی بسیار بالاتر از ارزش واقعی آن برسد. در واقع حباب، چرخه‌ی اقتصادی افزایش سریع قیمت یک دارایی خواهد بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • قیمت 2 خودرو جدید کرمان موتور اعلام شد (عکس)
  • تعریف حباب قیمت به زبان ساده + فیلم
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • وزیر اول ایرلند شمالی خشونت‌ها در غزه را نسل کشی خواند
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • (عکس) بازار چشم انتظار یک شاسی بلند جدید / قیمت باورنکردنی محصول جدید کیا در ایران
  • شاسی بلند Exlantix با قیمت ۲۷ هزار دلاری وارد بازار می شود
  • خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • قیمت کارخانه‌ای خودرو ۸۰ درصد زیر نرخ بازار است