Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-06@13:25:11 GMT

دعوت مردم برای حضور در راهپیمایی 13آبان

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۴۴۵۳۲

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، حجت الاسلام والمسلمین محمودی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشان،شهدای یوم الله سیزده آبان به ویژه دانش آموزان شهید سال 1357 و شهدای دانشجوی پیرو خط امام (ره) ، یوم الله سیزده آبان را روز اعلام برائت و فریاد کوبنده خشم و نفرت و انزجار امت های آزاده و اسلامی به ویژه ملت مبارز، بیدار و استکبار ستیز ایران اسلامی علیه استکبار آمریکایی دانست و گفت:آمریکا کماکان محور شرارت و جنایت و راس استکبار است و 13 آبان امسال روز بزرگ  فریاد رسای «مرگ بر آمریکا» خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مردم همیشه در صحنه ی تهران و شهرستانهای استان  با حضور پر رنگ خود برگ زرینی از تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) و بیعت مجدد با رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران ضمن دعوت از عموم امت شریف استان برای شرکت در مراسم ضد استکباری 13 آبان ، افزود: مبارزه با استکبار جهانی و دولت های ظالم و خودکامه و حمایت از ملت های مظلوم و مستضعف جهان به عنوان راهبرد دائمی و غیرقابل تغییر جمهوری اسلامی ایران بوده است و امسال نیز شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل با مشت های گره کرده ی ملت انقلابی ایران در اقصی نقاط کشور طنین انداز خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین محمودی گفت: مراسم بزرگداشت روز ملی  مبارزه با استکبار جهانی، روز یکشنبه 13 آبان ماه ساعت 9:30 صبح در تهران مقابل لانه جاسوسی برگزار خواهد شد و در 40 شهر و بخش استان تهران هم این مراسم بصورت ویژه برگزار می شود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: استان تهران ملارد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی 13 آبان راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۴۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگواری مردم شهر ایلام در رثای شهادت امام‌ جعفرصادق(ع)

ایسنا/ایلام مردم شهر ایلام، همزمان با سالروز شهادت امام‌ جعفرصادق(ع)، با به راه انداختن دسته‌های سینه‌زنی به سوگواری پرداختند.

امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام و استاندار ایلام، اقشار مختلف مردم  حضور داشتند.

مداحان اهل‌بیت(ع) در سال‌روز شهادت امام جعفرصادق(ع)، نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی کردند.

این مراسم در خیابان طالقانی مرکز استان برگزار شد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • سوگواری مردم شهر ایلام در رثای شهادت امام‌ جعفرصادق(ع)
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ فیلم و عکس
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ عکس
  • راهپیمایی همدانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین