Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@22:51:40 GMT

نروژ سفیر عربستان را احضار کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۴۵۱۸۳

نروژ سفیر عربستان را احضار کرد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، وزارت خارجه نروژ سفیر عربستان سعودی را در ارتباط با قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار مخالف عربستانی، احضار کرد.

خاشقجی دوم اکتبر درست از لحظه‌ای که برای انجام کارهای ازدواج خود با یک زن ترکیه‌ای، وارد کنسولگری عربستان در استانبول شد، ناپدید شد تا اینکه مقامات سعودی سرانجام پس از دو هفته انکار، به قتل او در داخل ساختمان کنسولگری اعتراف کردند؛ گرچه سعودی‌ها مدعی شده‌اند او بر اثر مشاجره و درگیری در این ساختمان جان خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات سعودی در حالی به این جنایت اعتراف کردند که در عین حال تلاش می‌کنند پادشاه و ولیعهد سعودی را از آن بی‌اطلاع نشان دهند. روزنامه ترکیه‌ای ینی‌شفق به نقل از منابع مطلع تاکید کرد مطرب در روز قتل خاشقجی چهار بار با رئیس دفتر بن سلمان تماس تلفنی داشته است.

پیش از این منابع ترکیه‌ای اعلام کردند این روزنامه‌نگار در کنسولگری کشته و جسد وی با اره برقی تکه‌تکه شده است. برخی منابع هم اعلام کردند برای از بین بردن آثار جُرم، جسد او در اسید قرار داده شده و نابود شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عربستان اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظره آتشین آمریکایی‌ها و سعودی‌ها درباره ایران در شبکه اسرائیلی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 بهبود روابط ایران و عربستان نه تنها مطلوب اسرائیل نیست بلکه مطلوب آمریکا نیز نیست. در این زمینه مناظره آمریکایی‌ها و سعودی‌ها درباره بهبود رابطه ایران و عربستان در شبکه تلویزیون اسرائیلی آی 24 نیوز را می‌بینید که لحن آتشینی به خود گرفت. در بخشی از این مناظره طرف آمریکایی خطاب به سعودی گفت: «اگر حمایت آمریکا و غرب از ارتش عربستان نبود، یمنی ها ناهار را در ریاض می خوردند!/نزدیکی روابط ایران و عربستان مایه تعجب آمریکاست...» و در مقابل طرف سعودی گفت: «... اقدامات عربستان به شما شوک وارد کرده؟ بیشتر به سلامتی خود توجه کنید!...» این مناظره را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • مناظره آتشین آمریکایی‌ها و سعودی‌ها درباره ایران در شبکه اسرائیلی!
  • روسیه در واکنش به تهدید انگلیس، حمله به تاسیسات این کشور را حق خود دانست
  • 2 مسابقه مهم برای رویداد پادشاهی رینگ در عربستان تایید شدند/ اخبار WWE
  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد
  • حضور سفیر عربستان در کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای در اصفهان
  • علی اکبر صالحی با سفیر عربستان دیدار کرد
  • الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند
  • ماجرای یک مناسبت جدید و مهم در تقویم عربستان
  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است