Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@14:09:48 GMT

تعطیلی مدارس سیستان در اثر توفان

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۴۸۶۹۴

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: توفان شن همراه با گرد و غبار شدید در آغازین روز هفته، (فردا شنبه) مدارس پنج شهرستان زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز را به تعطیلی کشاند. آفتاب‌‌نیوز : علی مرادی جمعه شب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: براساس تصمیم دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان تمامی مقاطع تحصیلی اعم از ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم شهرستانهای شمالی استان فردا تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته رئیس اداره هواشناسی زابل در شمال سیستان و بلوچستان توفان گرد و خاک با سرعت 108 کیلومتر بر ساعت غلظت ذرات معلق در هوای این شهرستان را به 14 برابر حد مجاز رساند.
غلامحسین عابدی اظهار داشت: وزش باد شدید علاوه بر زابل سایر نواحی شمال سیستان و بلوچستان را نیز فرا گرفته است.
وی بیان کرد: وزش باد شدید تا فردا شنبه در پنج شهرستان زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز ادامه دارد.
رئیس اداره هواشناسی زابل تصریح کرد: با توجه به شمالی بودن جریانات و ریزش هوای سرد از عرض های بالا، انتظار می رود دمای هوای نواحی شمالی بین چهار تا هفت درجه سردتر شود.
سیستان با پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز در شمال سیستان و بلوچستان واقع شده است. کد خبر: ۵۵۴۴۱۸ تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تعطيلي توفان سيستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۸۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سندتک‌ برگی در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، رییس اداره ثبت اسناد و املاک زابل گفت:دارندگان اسناد مالکیت دفترچه‌ای شش‌دانگ با هدف اجرای قانون حدنگار و تهیه نقشه‌های حدنگاری، پیشگیری از تعارض بین اسناد و جلوگیری از اختلافات ملکی و جعل اسناد مالکیت برای تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای خود به تک‌برگ با در دست داشتن اصل سند مالکیت دفترچه‌ای و مدارک شناسایی خود به اداره ثبت اسناد و املاک زابل مراجعه کنند.
رضادهمرده افزود: با توجه به تبصره ماده ۱۱ قانون حدنگار ارائه هرگونه خدمات ثبتی به دارندگان اسناد مالکیت دفترچه‌ای قدیمی، توسط مراجع قضایی، اداری و نهاد‌های عمومی مانند شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و بانک‌ها ممنوع و منوط به تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای به تک‌برگی است.

دیگر خبرها

  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد
  • کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در تپه پیرزال سیستان
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • خراسان شمالی میزبان پرندگان مهاجر عبوری است
  • تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سندتک‌ برگی در زابل
  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان