Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-05@21:36:08 GMT

زائر سرگردان در کربلا به علت نداشتن پول نداریم

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۴۸۸۴۹

زائر سرگردان در کربلا به علت نداشتن پول نداریم

به گزارش ایسکانیوز، شهریار حیدری درباره اخبار منتشر شده درباره سرگردانی مردم در کربلا و نداشتن پول برای بازگشت به کشور گفت: ستاد مرکزی اربعین حسینی مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به سرکنسولگری ایران در نجف برای تخصیص این پول جهت بازگشت زائرانی که هزینه بازگشت به کشور را ندارند، تخصیص داد.

وی گفت: از روز گذشته این زائران همگی انتقال پیدا کرده اند و زائری سرگردان در کربلا به آن صورت که در رسانه‌ها منعکس شده، نداریم، ولی با این وجود سرکنسول ایران در کربلا می‌تواند همانند سرکنسول ایران در نجف، ۴ دستگاه ماشین برای انتقال زوار گرفته و این افراد را منتقل کند و هزینه به ایشان از طرف ستاد اربعین پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی تصریح کرد: این افراد بسیار محدود هستند، ولی به میزانی که در نجف بوده اند نیستند؛ این افراد البته پول هم داشتند، ولی قابل چنج کردن نبود.

۲۰۰ میلیون تومان به سرکنسولگری ایران در نجف برای برگشت زوار تعلق گرفت و زائر سرگردان در کربلا به علت نداشتن پول نداریم

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی درباره عدم خدمات‌دهی موکب‌ها به زوار و جمع شدن آن‌ها نیز به خبرنگار میزان گفت: اربعین روز سه شنبه بوده و موکب‌های عراقی امروز به فعالیت خودشان پایان می‌دهند. البته برخی موکب‌های ایرانی همچنان در حال خدمات دهی هستند، اما ستاد اربعین بار‌ها اعلام کرده بود که خدمات‌دهی موکب‌ها تا ۳ روز بعد از پایان مراسم اربعین است؛ بنابراین فعالیت موکب‌ها در عراق امروز تمام می‌شود و موکب‌هایی که تا به امروز در عراق خدمات می‌دادند ایرانی بوده اند و ظرفیت محدودی دارند؛ و موکب‌های ایرانی در داخل کشور تا روز یکشنبه همچنان به فعالیت می‌پردازند. در مرز‌های شلمچه و چذابه مردم به رسم قدیمی که خود دارند تا سه رو دیگر به خدمات دهی می‌پردازند.

میزان

انتهای پیام/

20 / 20 زائران اربعین سرگردانی زائران شهریار حیدری ستاد مرکزی اربعین زائر سرگردان در کربلا نداریم

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: زائران اربعین سرگردانی زائران شهریار حیدری ستاد مرکزی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۸۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد

ایسنا/خراسان شمالی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) امروز ۱۵ اردیبهشت ماه در بجنورد برپا شد.

دسته‌های عزاداری از محل میدان شهید تا امام زاده سید عباس (ع) به عزاداری می پردازند.علاوه بر آن این مراسم در شهرستان‌های مختلف استان برگزار و موکب‌هایی نیز برپا شده است.

 در هر شهرستان پنج موکب نیز برپا شده که تعداد آنها در کل استان به ۵۰ موکب می‌رسد.

شب گذشته نیز پنج موکب در بجنورد برای پذیرایی از عزاداران در بجنورد برپا شده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • کاهش قیمت و افزایش خدمات در حج ۱۴۰۳
  • موکب عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • خبر خوب| شهری که پرنده‌ها هم حواسشون به تمیزی هست
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت