Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با اشاره به تجمعات صنفی دانشجویان در چند روز اخیر اظهار داشت: ما در حال پیگیری مشکلات صنفی دانشجویان در کمیسیون آموزش مجلس هستیم و تا به حال چندین جلسه در این خصوص داشته ایم.

وی افزود: کمیسیون آموزش مجلس در این راستا بسیار جدی است و پیگیر مطالبات دانشجویان خواهد بود؛ باید برای دانشجویان فضایی ایجاد شود تا با کمال آرامش به تحصیل ادامه دهند و امیدوار هستیم با پیگیری های انجام شده، هرچه سریع مشکلات آن ها حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: برخی گزارشاتی که دریافت می کنیم نشان می دهد که جریانی به دنبال سوءاستفاده از اعتراضات به حق دانشجویان است البته دانشجویان هشیار و بیدار هستند و اجازه بهره برداری های سیاسی از این موضوع را نخواهند داد.

سلیمی ادامه داد: قطع به یقین باید هماهنگی بیشتری میان مسئولان وزارت علوم برای رسیدگی هرچه سریع تر به این مسئله به وجود آید که بنظر من تا بدین لحظه کم کاری زیادی را نداشته اند و پیگیر مطالبات دانشجویان بوده اند.

عضو کمیسیون آموزش با اشاره به مشکل به وجود آمده در برخی از دانشگاه های غیرانتفاعی مبنی بر لغو ثبت نام بعضی از دانشجویان پذیرفته شده اذعان داشت: در این خصوص نیز کمیسیون آموزش مجلس با جدیت پیگیر خواهد بود. مسلم است که دانشجویان در این رابطه هیچ تقصیری ندارند و مسئولان مربوطه باید با هماهنگی بیشتر مشکل را حل کنند؛ البته مسئولان اعلام کرده اند که ظرفیت پذیرش را افزایش خواهند داد که امیدواریم این اتفاق هرچه سریع تر رخ دهد.

انتهای پیام/

108 / 167 علیرضا سلیمی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اعتراضات دانشجویان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: علیرضا سلیمی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اعتراضات دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۹۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از نیویورک، در این دانشگاه پلیس آمریکا ۴۳ دانشجوی شرکت کننده در تحصن ضدصهیونیستی را دستگیرکرد.
در دانشگاه شیکاگو هم به رغم محاصره پلیس و تهدید دانشگاه، همچنان تحصن ضد صهیونیستی دانشجویان ادامه دارد.
در دانشگاه پرینستون هم پلیس با یورش به محل تحصن دانشجویان در کتابخانه دانشگاه، ۱۵ دانشجو را دستگیر کرد.
در دانشگاه پورتلند هم پلیس آمریکا ۱۲ دانشجو که در تجمع حمایت از فلسطین حضور یافته بودند دستگیر کرد.
پلیس در دانشگاه نیویورک هم ۱۳ دانشجو را دستگیر کرد.
شمار دانشجویانی که تاکنون در دانشگاه‌های مختلف آمریکا از سوی پلیس این کشور دستگیر شده اند از دو هزار و یکصد نفر فراتر رفته است.
اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا در دانشگاه‌های این کشور ادامه دارد.

 

 

اظهارات:
جان شل - رئیس یگان پلیس ضدشورش
یک استاد دانشگاه نیو اسکول نیویورک
دانشجوی دانشگاه شیکاگو
دانشجوی دانشگاه شیکاگو
دانشجوی اعتصاب کننده دانشگاه پرینستون
دانشجوی اعتصاب کننده دانشگاه پرینستون

دیگر خبرها

  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • فیلم| ادامه اعتراضات دانشجویان کالیفرنیا
  • اعتراضات دانشجویی علیه اسرائیل به مکزیک هم رسید
  • در آمریکا چه خبر است؟
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تشدید سرکوب معترضان حامی فلسطین شد
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار لغو روادید دانشجویان معترض شد
  • اعتراضات ضد اسرائیلی به دانشگاه برلین کشیده شد
  • ادامه اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا