Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:06:54 GMT

توخل: این بهترین بازی ما بود

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۴۹۷۱۶

توخل: این بهترین بازی ما بود

سرمربی پاری سن ژرمن به ستایش از عملکرد شاگردانش بعد از پیروزی برابر لیل پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن به درخشش خود در لیگ فرانسه ادامه داد. این تیم در حساس ترین بازی هفته دوازدهم به مصاف لیل تیم دوم جدول رده‌بندی رفت و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد تا دوازدهمین پیروزی پیاپی خود را در فصل جاری به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن در نشست خبری بعد از بازی، گفت: بر این باور هستم که این بهترین بازی ما در فصل جاری بود. باید در این دیدار به پیروزی می‌رسیدیم همچنان که باید سه‌شنبه  شب ناپولی را در لیگ قهرمانان اروپا شکست دهیم.

او ادامه داد: ناپولی بسیار متفاوت تر از لیل خواهد بود. آنها بسیار با انگیزه هستند اما بعد از این دیدار اعتماد زیادی به بازیکنان تیم پیدا کرده ام و می توانیم برابر ناپولی هم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاریم. در این دیدار بسیار خوب ظاهر شدیم. هم مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و هم فرصت های زیادی را خلق کردیم. لیل در ضد حملات بسیار خوب است و از بهترین تیم های اروپا از این حیث است. با این حال حتی اجازه ندادیم که لیل ضد حمله هم داشته باشد.

توخل درباره بازی نکردن رابیو در این دیدار گفت: بازی نکردن رابیو به خاطر تنبیه کردن او نبود،‌ بلکه  ترجیح دادم که به دراکسلر اعتماد کنم، چرا که او هفته گذشته بازی بسیار خوبی را برابر مارسی به نمایش گذاشت.

پاری سن ژرمن تنها تیمی است که در پنج لیگ معتبر اروپایی توانسته در 12 بازی نخست خود در فصل جاری به پیروزی برسد. این تیم با یازده امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جای دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۴۹۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)

دورتموند در دیداری جذاب که با انبوهی از موقعیت‌های مهم گلزنی همراه بود، به پیروزی بزرگی مقابل پاری سن ژرمن دست یافت.

دانلود (76.3MB)

دیگر خبرها

  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن
  • خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • دورتموند ۱ - ۰ پاری سن ژرمن/ میزبان به تور زد مهمان به تیر + فیلم
  • پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته
  • «پاری سن ژرمن» در جهنم «وستفالی» گرفتار شد
  • پیروزی یک نیمه‌ای دورتموند: انریکه غافلگیر شد (عکس)
  • ما با دولت‌ها می‌جنگیم/ چرا دورتموند از پاری‌سن‌ژرمن متنفر است؟
  • دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن در نبرد دوم «وستفالن»/ شانس بالای پاریس!
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • ترکیبی که بارسا را حذف کرد آماده نبرد در دورتموند!‏