Web Analytics Made Easy - Statcounter

بزرگداشت شهیدان سعید زارع و حسین ولایتی‌فر در حسینیه ثارالله شهرستان دزفول برگزار شد. ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، گرامیداشت یاد و خاطره دو شهید حادثه تروریستی اهواز، در شهرستان دزفول با حضور مسئولان، و نیز حضور باشکوه جوانان هیئتی و همچنین خانواده‌های معزز شهدا و آحاد مردم شهیدپرور دزفول در حسینیه ثارالله این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم از خانواده‌های شهیدان سعید زارع و نیز حسین ولایتی‌فر تجلیل به‌عمل آمد.

به گزارش تسنیم؛ حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز، صبح شنبه 31 شهریور ماه 97 همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس منجر به شهادت و مجروح شدن عده زیادی از مردم شهیدپرور خوزستان شد که شهید سعید زارع و نیز شهید حسین ولایتی‌فر از شهدای شهرستان شهیدپرور دزفول در این حادثه بودند.

در ادامه تصاویری از این یادواره را می‌بینید.

انتهای پیام/ ع

R41468/P1494/S6,57/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۱۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز

رئیس پلیس راهور سرپل‌ذهاب ضمن اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی به مناسبت یادواره شهدای بازی‌دراز در حرم احمدبن اسحاق(ع) گفت: بلوار احمدبن‌اسحاق(ع) محدوده پل حرم تا میدان قائم(عج) از ساعت ۱۵:۰۰ روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه تا پایان برگزاری مراسم محدودیت ترافیکی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سرهنگ منوچهر کریمی امروز _ دوشنبه هفدهم اردیبهشت _ به خبرنگاران اظهار کرد: پلیس راهور انتظامی شهرستان در روز نوزدهم اردیبهشت‌ماه به مناسبت یادواره شهدای بازی‌دراز در برخی از خیابان‌های شهرستان محدودیت‌های ترافیکی را اعمال خواهد کرد.

وی افزود: بر این اساس بلوار احمد بن اسحاق (ع) محدوده پل حرم تا میدان قائم (عج) از ساعت ۱۵:۰۰ روز چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت تا پایان برگزاری مراسم محدودیت ترافیکی داشته و از عبور و مرور خودروها جلوگیری خواهد شد.

رئیس پلیس راهور سرپل ذهاب تصریح کرد: مردم فهیم شهرستان در زمان اجرای محدودیت‌های ترافیکی با عوامل پلیس انتظامی و راهور شهرستان همکاری نموده و از پارک خودروها در مسیر راهپیمایی نیز خودداری کنند.

کد خبر 751186

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم