Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب، عظمت اربعین را باید از نجف تا کربلا در میان خیل زائران آن یگانه مظلوم عالم شناخت که زندگی را فقط عقیده و جهاد دانست.دل‌های جوانان جهادی قرارگاه امام رضا (علیه السلام) چند سالی هست مسیر آسمانی میان نجف و کربلا، به شوق خدمت رسانی به زوار امام حسین (علیه السلام) را طی می‌کنند تا از قافله جهاد جا نمانند و با کم و زیادشان در این خیر عظیم سهیم می شوند و در طول مسیر نجف تا کربلا خدمات مختلفی را ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اعزام بیش از 1420 نفر جهادگر در زمینه های عمرانی، فنی، درمانی «پزشکان احرار»، نظافتی «حریم پاک»، آشپزهای مضیف عتبه علویه (ع)، تبلیغی، خدماتی به کشور عراق جهت خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی, برپایی 1 موکب اسکان در نجف، موکب خدام الرضا در عمود 557 مسیر پیاده روی و 2 موکب در کربلای معلی و اسکان و پذیرایی روزانه از 5000 زائر حسینی از برنامه های قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در این اجتماع باشکوه بود.

همچنین در موکب خدام الرضا (علیه السلام) ، عمود 557 ضمن پذیرایی و اسکان از زائرین پیاده روی اربعین  با برپایی یک چادر بزرگ مخصوص استراحت آقایان و دو چادر برای استراحت بانوان، تهیه 2500 وعده غذا در هر نوبت، برپایی ایستگاه چایخانه، برپایی نماز جماعت، برگزاری هیئت و کارهای فرهنگی و در نظر گرفتن چادری که  مخصوص بازی و آموزش نقاشی برای  کودکان از دیگر اقدامات جهادگران قرارگاه امام رضا (علیه السلام) بود.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۲۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | لحظاتی قبل از خاکسپاری شهید گمنام در رفسنجان

پیکر شهید گمنام 24 ساله که از دو روز گذشته مهمان دیار فاتحان اروند بود، با مداحی کربلایی مجتبی رمضانی در سالروز شهادت امام صادق علیه السلام آماده خاکسپاری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، امروز شنبه پانزدهم اردیبهشت، مردم دیار فاتحان اروند در استقبالی باشکوه، شهید گمنام ۲۴ ساله را که در سال ۱۳۶۳ در منطقه بدر شرق دجله به شهادت رسیده بود، از میدان شهید سلیمانی (شهدا) تا میدان حضرت ابراهیم علیه السلام و خیابان امام خمینی (ره) تشییع کردند.

در فیلم زیر لحظاتی قبل از خاکسپاری شهید گمنام را ببینید:

کد خبر 750528

دیگر خبرها

  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • تقویم نجومی امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سیره و روش امام صادق(ع) تعامل با اهل سنت بود
  • تکرار گناه فرصت‌ تعالی را از انسان می‌گیرد
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی درمنطقه عشایری دهدلی
  • برگزاری یادواره شهدای روستای ثانی آباد
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • فیلم | لحظاتی قبل از خاکسپاری شهید گمنام در رفسنجان