Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب، عظمت اربعین را باید از نجف تا کربلا در میان خیل زائران آن یگانه مظلوم عالم شناخت که زندگی را فقط عقیده و جهاد دانست.دل‌های جوانان جهادی قرارگاه امام رضا (علیه السلام) چند سالی هست مسیر آسمانی میان نجف و کربلا، به شوق خدمت رسانی به زوار امام حسین (علیه السلام) را طی می‌کنند تا از قافله جهاد جا نمانند و با کم و زیادشان در این خیر عظیم سهیم می شوند و در طول مسیر نجف تا کربلا خدمات مختلفی را ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اعزام بیش از 1420 نفر جهادگر در زمینه های عمرانی، فنی، درمانی «پزشکان احرار»، نظافتی «حریم پاک»، آشپزهای مضیف عتبه علویه (ع)، تبلیغی، خدماتی به کشور عراق جهت خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی, برپایی 1 موکب اسکان در نجف، موکب خدام الرضا در عمود 557 مسیر پیاده روی و 2 موکب در کربلای معلی و اسکان و پذیرایی روزانه از 5000 زائر حسینی از برنامه های قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در این اجتماع باشکوه بود.

همچنین در موکب خدام الرضا (علیه السلام) ، عمود 557 ضمن پذیرایی و اسکان از زائرین پیاده روی اربعین  با برپایی یک چادر بزرگ مخصوص استراحت آقایان و دو چادر برای استراحت بانوان، تهیه 2500 وعده غذا در هر نوبت، برپایی ایستگاه چایخانه، برپایی نماز جماعت، برگزاری هیئت و کارهای فرهنگی و در نظر گرفتن چادری که  مخصوص بازی و آموزش نقاشی برای  کودکان از دیگر اقدامات جهادگران قرارگاه امام رضا (علیه السلام) بود.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۲۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلامتی و طولانی عمر در حکومت امام زمان(عج)

پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب به انتشار مطلبی پیرامون ریشه کنی فقر اقتصادی در زمان حکومت امام زمان علیه السلام پرداخته که تقدیم علاقه‌مندان می‌شود:

سلامتی یکی از نعمت‌های است که قدر آن به درستی دانسته نمی‌شود و بشر تا زمانی که از آن برخوردار است، نسبت به آن بی توجه می باشد و شاکر این نعمت بزرگ نیست. همانطور که در روایت نبوی به این حقیقت اشاره شده است: « نِعْمَتَانِ مَکْفُورَتَانِ الْأَمْنُ وَ الْعَافِیَةُ[۱] دو نعمت است که قدر آن دانسته نمی شود امنیت و عافیت.»

یکی از گرفتاری‌های بشر در عصر کنونی بیماری‌هایست که منشأ تعدادی از آنها دست ساز جریان‌های ضد بشری و زیست محیطی و برخی بخاطر تغییر سبک زندگی انسانها است که به همراه دیگر عوامل باعث شیوع و حتی پدید آمدن بیماری های جدیدی در بین انسانها شده است.

در عصر حکومت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) به خاطر پیشرفت علم از یک طرف و نابودی جریان‌های ضد بشری و تصحیح سبک زندگی انسانها در امور مادی و معنوی باعث افزایش طول عمر انسانها خواهد شد و امید به زندگی در آن عصر، به شدت افزایش می یابد. همانگونه که از امیرالمؤمنین(علیه السلام) نقل شده است: « فیَبْعَثُ المهْدِیُّ (علیه السلام) اِلی أُمَرَائِهِ بسائرِ الأمْصارِ بالعَدْلِ بینَ النَّاسِ و یذهب الرّبا و الزّنا، و شرب الخمر و الرّیاء، ...و تطول‏ الأعمار[۲] پس مهدی (علیه السلام) فرماندهان خود را به سائر شهرها می‌فرستد و دستور رعایت عدل در بین مردم ... و ربا و زنا و شراب خواری و ریا از بین می رود ...و عمرها طولانی شود.»

در نتیجه عصر حکومت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه)، عصر سلامتی و طول عمر انسان است تا در سایه این عمر طولانی خویش، به بندگی خدا پرداخته و بشر زندگی عاری از ناخوشی‌ها را تجربه بنماید.

پی نوشت:

[۱]. ابن بابویه، محمد بن علی، الخصال، جامعه مدرسین - قم، چاپ: اول، ۱۳۶۲ش، ج‏۱ ؛ ص۳۴.

[۲]. مقدسی شافعی سلمی، یوسف بن یحیی، عقد الدرر فی أخبار المنتظر (عج)، مسجد مقدس جمکران، سوم، ۱۴۲۸ ه.ق، ص۲۱۱

دیگر خبرها

  • سلامتی و طولانی عمر در حکومت امام زمان(عج)
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • دلیل عظمت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) چه بود؟
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • ویدیو کست| پیام امام رضا علیه‌السلام به محبینش در سفارش به عبدالعظیم حسنی