Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@15:12:01 GMT

آزیتا حاجیان و بازی نقاب ها!

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۵۳۰۹۱

آزیتا حاجیان و بازی نقاب ها!

به گزارش گروه فرهنگو هنر خبرگزاری برنا؛ همزمان با قسمت بیست و پنجم  سریال بازی نقاب ها تازه ترین تیزر این سریال همراه با نسخه ترکمنی ترانه«چه بگویم» رونمایی شد.

برگردان شعر به ترکمنی را حکیم بهرامی انجام داده و خوانندگی ، نوازندگی، دوتار و کمانچه را آننا بردی وجدانی بر عهده داشته است.

در خلاصه داستان سریال آمده: دو طایفه ترکمن یکی در کار اسب و دیگری در کار گندم، بعد از سال ها نزاع و درگیری خونین تصمیم به مصالحه می گیرند و دو جوان از این دو طایفه که پدرهایشان به دست هم کشته شده اند با هم وصلت می کنند و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

آزیتا حاجیان، جعفر دهقان، منوچهر آذر، بابک انصاری، رحیم نوروزی، مهرداد ضیایی، فرهاد بشارتی، مهسا هاشمی، یلدا قشقایی، لیلا برخورداری، صفا آقاجانی، مینا نوروزی،سیما خضرآبادی، فاطمه حسینی، محمدحسین صفری، ندا حبیبی، حمیدرضا عرب سرخی، یونس طاهری، ابوالفضل مقصود لو، ابراهیم امیرخانی، رقیه یانسری، سمیه مظفری، شقایق زمانی، محمدجواد چاردولی،مریم عبادی، غلامرضا رضایی، محمد حسن رستمانی، کامران دهقان، علی اصغر کیانی، شهروز ایری، داوود سعیدی، حسن کریمیخان زند، مهلا احمدی فر در این سریال نقش آفرینی می کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آزیتا حاجیان بازی نقاب ها چه بگویم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۳۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی مصفا: فیلیمو عمدا «نبودن» را تبلیغ نکرد و سرم منت گذاشت!

به گزارش قدس آنلاین، فیلم «نبودن» ساخته علی مصفا در فیلیمو به نمایش درآمد اما نمایش موفقی نداشت. علی مصفا درباره پخش ناموفق فیلمش گفت: راستش من این بخش را اصلا بلد نیستم. فیلیمو هم اصلاً برای فیلم من تبلیغی نکرد. انگار اصلاً عمد داشت که فیلم را تبلیغ نکند.

او گفت: از آن‌ها پرسیدم که چرا تبلیغ نمی‌کنید؟ گفتند سیاست‌مان این است که فقط برای سریال‌های‌مان تبلیغ می‌کنیم اما واقعیت را نمی‌گفتند چون برای فیلم‌های دیگر تبلیغ می‌کردند. سرم منت گذاشتند که چون شما بودید این فیلم را پخش کردیم وگرنه فیلمی نبود که بخواهیم پخشش کنیم! ظاهراً از نگاه فیلیمو اگر روی این فیلم تبلیغ می‌کردند و می‌گفتند کارگردانش علی مصفاست، بیننده سراغش نمی‌رفت…

مصفا که در همان پلتفرم، در یک سریال بازی کرده است، گفت: آن سریال را به خاطر سروش صحت بازی کردم. فیلیمو کارشناسانی دارد که خیلی‌های‌شان دوستان خودم هستند. آن‌ها سعی می‌کنند استانداردسازی کنند و بگویند این سناریو مطابق این ملاک و معیار و متر برای شما کار می‌کند و آن دیگری کار نمی‌کند. آن‌ها معتقدند برای کارهای کمدی باید تبلیغ کنند نه کار من…

نشر اول: اندیشه پویا

منبع: پایگاه خبری صبا خبر

دیگر خبرها

  • صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند
  • تصاویری دیده نشده از حال و هوای شهر مکه در ۷۰ سال قبل
  • (عکس) تصاویری دیده نشده از مراسم حج ۷۰ سال پیش
  • شکست‌خوردگان،پشت نقاب تحریم
  • ۶۵۶ ایل و طایفه مستقل در ایران زندگی کوچندگی دارند
  • (تصاویر) تصاویری دیده‌نشده از مراسم حج ۷۰ سال پیش
  • اعزام کاروان زائران یزدی به بیت الله الحرام
  • علی مصفا: فیلیمو عمدا «نبودن» را تبلیغ نکرد و سرم منت گذاشت!
  • حمله افراد نقاب‌پوش به نشست ضدفاشیستی در سوئد
  • حمله افراد نقاب‌پوش به یک نشست سیاسی در سوئد