Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@12:48:38 GMT

شاهرخ خان فضانورد می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۵۳۶۰۶

شاهرخ خان فضانورد می شود

رکنا: سرانجام پس از شایعات مختلف خبر ی پروژه بعدی ستاره سینمای هند مشخص شد.

شاهرخ خان ماه‌های ابتدایی سال آینده فیلمبرداری زندگی‌نامه فضانورد هندی راکش شرما را آغاز خواهد کرد. او در زندگی‌نامه واقعی این فضانورد نقش راکش شرما را ایفا خواهد کرد. دو تهیه‌کننده مشهور سینمای هند فیلم را تهیه خواهند کرد. سیدهارث روی کاپور و رانی اسکوروالا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پروژه هنوز عنوانی ندارد.قرار است بومی پدنکار نقش مقابل شاهرخ خان را در این فیلم بازی کند اما هنوز به طور رسمی خبر تایید نشده است. ابتدا قرار بود عامر خان در این فیلم ایفای نقش کند و نقش مقابلش نیز پریانکاچوپرا باشد. اما پس از کنارگیری عامرخان از این پروژه،حضور پریانکا چوپرا نیز منتفی شد. فیلمنامه را آنجوم رجبعلی می‌نویسد. واسان بلال کارگردانی پروژه را برعهده دارد.

شاهرخ خان «صفر» ساخته آنند ل رای را آماده نمایش دارد. که در این فیلم نقش یک کوتاه قامت را بازی کرده است.تیزر و پوسترهای «صفر» همزمان با روز تولد ۵۳ سالگی این بازیگر Actor رونمایی شد. در «صفر» آنوشکا شرما و کاترینا کیف نقش آفرینی کرده اند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حقوق بازنشستگان یک میلیون تومان اضافه می شود !؟ جیمی جامپ ایرانی بازی پرسپولیس را متوقف کرد+فیلم آزاده نامداری بدون چادر در خیابان‌های تهران! +عکس بازیگر مشهور سینما سر جای پارک دعوا کرد و به زندان رفت +عکس ایران چگونه شبکه جاسوسان سیا را متلاشی کرد از این مادر بی رحم تر هم وجود دارد؟! + عکس های جنجالی پوشش و حجاب زنان تهرانی برای این مرد با دستانی خون آلود فرقی نداشت! + فیلم مصاحبه و عکس زنم تصاویر بدون لباسش را به مردان غریبه فرستاد / فاصله سنی ما زیاد بود مرد میهمان نیمه شب پنهانی وارد اتاق عروس و داماد شد انفجار یک حسینیه در شهر صالحیه تهران + تصاویر غذای این رستوران با گوشت انسان پخته می شد! +جزییات انتشار اولین عکس از مقتول توطئه زنانه در گلسار رشت شهادت سرباز وظیفه در درگیری پلیس اهواز با خلافکاران مسلح + عکس شهید خوشحال ترین خر پیکان سوار + فیلم دیدنی التماس خواهر خانم بازیگر برای آشتی با پدر بیمارش + عکس تجاوز به دختر 18 ساله توسط تکنیسین اورژانس در آمبولانس مردی را جلوی چشمان منشی اش گروگان گرفتند / در تهران رخ داد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا گران قیمت ترین غذایی که مزه خاصی ندارد! + تصاویر عکس تلخ نوزاد رها شده در مخزن زباله یک روستا + جزییات آیا میزان ثروت در طول عمر افراد نقش دارد؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه فیلم بازیگر Actor مشهور ستاره هندی هند رونمایی عکس فیلم مرد کودک شهرستان روزنامه ویدیو ها دختر قتل ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۳۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد.

پروژه ۱۲۰ مگاواتی اومااویا دارای دو سد بتن-غلطکی و لوله انتقال آب ۱۹ کیلومتری است. نیروگاه تولید برق این طرح در عمق ۷۵۰ متری زمین جای دارد.

پروژه چند منظوره اومااویا، همچنین ۵ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی سریلانکا را تحت آبیاری قرار می‌دهد.

کد خبر 6087325 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • ۳ فضانورد چینی به سمت ایستگاه فضایی چین رفتند
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • ۳ فضانورد چینی به ایستگاه فضایی می‌روند
  • ۳ فضانورد چینی امروز راهی ایستگاه فضایی شان می شوند
  • ۳ فضانورد چینی امروز راهی ایستگاه فضایی‌شان می‌شوند
  • پروژه های عمرانی منطقه 12 تهران
  • (ویدیو) افتتاح ابرپروژه ایرانی در سریلانکا
  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا
  • طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد
  • چین ۳ فضانورد دیگر به ایستگاه فضایی خود می‌فرستد