Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرتغالی یونایتد اعتماد خود را نسبت به مهره‌های هجومی تیمش از دست نداده است.

طرفداری- ژوزه مورینیو امیدوار است تا در آینده‌ای نزدیک، شاهد تمدید قرارداد آنتونی مارسیال باشد.

به گزارش ESPN، پس از درخشش مارسیال طی چهار بازی گذشته، مورینیو باور دارد این بازیکن آینده درخشانی پیش رو دارد و از این رو امیدوار است تا مارسیال دوران اوج خود را در منچستر سپری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم به توافق برسند. بدیهی است امیدوار هستم. یک مسئله این است که او بازیکنی مستعد است که همه از آن با خبر هستند. همه از زمان حضور او در موناکو می‌دانستند که بازیکنی مستعد است. مسئله دیگر بازیکنی مستعد همراه با ثبات و درک از یک مسابقه فوتبال است؛ زمانی که بازیکنی به این سطح می‌رسد یا در آستانه رسیدن به آن سطح قرار دارد، آن موقع به بازیکنی سطح بالا تبدیل می‌شود. استعداد بالا یک چیز است و بازیکن سطح بالا یک چیز دیگر. او حالا به تبدیل شدن به بازیکنی سطح بالا خیلی نزدیک است. روشن است که دوست خواهم داشت او بماند. می‌دانم باشگاه میل بالایی به ماندن او دارد. امیدوارم در باشگاه بماند.

لوکاکو ۹ بازی بدون گل را پشت سر گذاشته است و رشفورد هم طی ۱۰ بازی تنها یک بار موفق به گلزنی شده است؛ حریف امروز شیاطین سرخ یعنی بورنموث تیمی است که بیش از یک ماه در رقابت‌های لیگ برتر گلی دریافت نکرده است. با این حال مورینیو به عملکرد تیمش در فاز هجومی اعتماد دارد.

دوست ندارم بگویم گل‌های زیادی نمی‌زنیم، چون مهاجمان ما گلزنی نمی‌کنند. دوست ندارم بگویم به خاطر مهار نکردن توپ‌ها توسط دروازه‌بان مان، گل‌های زیادی دریافت می‌کنیم. به نظرم این یک مسئه تیمی است. بدیهی است که باید گل‌های بیشتری بزنیم. بله، به گل‌های بیشتری نیاز داریم اما به نظرم اگر تیم اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد و بازیکنان شخصا اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند، گل‌های بیشتری از راه خواهند رسید. لوکاکو به مدت ۹ بازی گل نزد. آیا فکر می‌کنم طی ۹ بازی آینده هم گلی نخواهد زد؟ نه، به نظرم در ۹ بازی آینده چند گل خواهد زد.

مورینیو اعتقاد دارد که فشار بیش از اندازه‌ای روی رشفورد به عنوان یک بازیکن ۲۱ ساله وارد شده است. این بازیکن در فصل جاری طی ۴ بازی ۳ گل برای تیم ملی انگلیس به ثمر رسانده است اما در عرصه باشگاهی کم فروغ ظاهر شده است.

 احتمالا فشار زیادی بالا است. او تازه ۲۱ ساله شد. چند بازیکن دیگر می‌شناسید که در ۲۱ سالگی بیش از مارکوس در باشگاهی بزرگ و کشوری بزرگ فرصت بازی کردن به دست آورده باشند؟ چند بازیکن این مقدار فرصت برای ارتقای پتانسیل خود را به دست می‌آورند؟ عده زیادی نیستند. 

مورینیو در مورد رشفورد که طی ۱۳۳ بازی، ۳۳ گل برای منچستریونایتد به ثمر رسانده است، ادامه داد:

به نظرم شرایط فوق العاده‌ای برای پیشرفت در اختیار او قرار گرفته است. او هنوز در حال پیشرفت است اما شرایط فوق العاده‌ای دارد. اول (لوئیس) فن خال او را به تیم آورد و سپس من آمدم و او بازی‌های زیادی زیر نظر من انجام داد، در تیم ملی بازی کرد، در جام جهانی بازی کرد، در فینال لیگ اروپا بازی کرد، در دو فینال جام حذفی بازی کرد. او فرصتی خارق العاده برای پیشرفت دارد و به نظرم در مسیر پیشرفت هم قرار دارد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۴۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟

تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس وارد مرحله عجیبی شده است.

به گزارش فارس، قرارداد حدود ۱۱ بازیکن پرسپولیس در پایان فصل به پایان خواهد رسید و این موضوع نگرانی هواداران این تیم را برای تمدید قرارداد این بازیکنان فراهم کرده است. در پی انتشار اخباری در این خصوص، مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه‌ای اعلام کرد مذاکره برای تمدید قرارداد با برخی از بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل تمام می‌شود این هفته آغاز خواهد شد.

در این بین اما موضوع عجیبی وجود دارد و آن اینکه رضا درویش با نظر چه کسی روند مذاکره برای تمدید قراردادها را انجام می‌دهد؟ وقتی هنوز تکلیف سرمربی فصل بعد مشخص نیست چرا و با چه ادله‌ای با بازیکنان برای تمدید قرارداد مذاکره می‌شود؟ چه کسی تصمیم می‌گیرد که قرارداد کدام بازیکن تمدید شود یا به کدام بازیکن براب فصل بعد نیاز نیست؟

اگر ملاک مذاکرات برای تمدید قرارداد،  نظر اوسمار ویرا باشد که قرارداد فعلی او تا پایان فصل با پرسپولیس اعتبار دارد و هنوز مشخص نیست او فصل آینده روی نیمکت پرسپولیس بنشیند. اگر قرارداد بازیکنی تمدید شد و مربی احتمالی فصل آینده (کسی به جز اوسمار ویرا) اعلام کرد بازیکنان تمدید شده را نمی‌خواهد تکلیف چیست؟

به نظر می‌رسد این اقدام رضا درویش (مذاکره برای تمدید قرارداد با چند بازیکن) اگر صحت داشته باشد و صوری نباشد برای کم کردن فشار فضای هواداری خواهد بود و گرنه هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد در شرایطی که هنوز تکلیف سرمربی فصل بعد مشخص نیست، قرارداد بازیکنی تمدید شود!

البته در این بین یک احتمال هم وجود دارد و آن اینکه مسئولان فعلی پرسپولیس برای سپردن نیمکت تیم خود به ویرا برای فصل آینده به قطعیت رسیده‌اند اما آن را بنا به دلایلی رسانه‌ای نمی‌کنند!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پاسخ بی‌رحمانه کین به هالند: بچه لوس و ننر!‏
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • سیمونه اینزاگی: به باشگاه گفتم نمی خواهم هیچ بازیکنی از جمع ما خارج شود؛ به همه آنها نیاز دارم
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع+ جزئیات
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید
  • همان‌ها که موافق صیانت بودند، وارد مجلس آینده شده‌اند
  • علاقه اریک تن هاخ به دی یونگ: برای بازی به سبک آژاکس، به بازیکنی مثل او نیاز دارید
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • بارسلونا توانایی مالی جذب یوسوا کیمیش را دارد
  • صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام!