Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس صفدری در گفت وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده مقرر شده مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳آبان که روز تجلی غیرت ایرانیان است امسال در بیش از  ۵۰ نقطه استان سیستان و بلوچستان برگزار شود.

وی با اشاره به برگزاری این مراسم در مراکز شهرها و همچنین روستاها و دهستان های سراسر استان افزود: این راهپیمایی در زاهدان از ساعت ۸و ۳۰ دقیقه صبح از محل «میدان آزادی» آغاز و تا تقاطع  خیابان آزادی و امام خمینی (ره) ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان با اشاره به اجرای ۴۰۰ ویژه برنامه محوری ۱۳ آبان در استان گفت: نواختن زنگ استکبار ستیزی، برپایی نشست های هم اندیشی با حضور شخصیت ها و اقشار مختلف مردم، نشست در دانشگاه ها و حوزه های علمیه، اجتماع بزرگ طلاب شیعه و سنی، تشکیل نشست با موضوع دشمن شناسی و اعزام سخنران به مدارس از جمله برنامه های پیش بینی شده برای گرامیداشت این روز است.

وی ادامه داد: با توجه به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا قطعا مردم شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان با حضور خود در این راهپیمایی پاسخی محکم به ترامپ و یاوه گویان استکبار خواهند داد.

صفدری تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب در صدد ضربه زدن به آن بودند که بحمدالله ملت بزرگ ایران در طی این ۴۰ سال توانسته است با عنایت الهی و رهبری هوشمندانه حضرت امام و رهبر معظم انقلاب همه این دسیسه ها را خنثی کند.

وی با اشاره به تهدیدات اخیر رئیس جمهور آمریکا در خصوص بازگرداندن تحریم ها گفت: با توجه به ظرفیت‌های بین ظیر اقتصادی کشور در بخش‌های مختلف اعم از قابلیت‌های مرزی و مراوده تجاری با ۱۵ کشور همسایه قطعا تحریم‌ها اثری نخواهد داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: قطعا با تکیه بر توان داخلی و استفاده از ظرفیت های طبیعی و همچنین گوش فرادادن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب کشور مسیر توسعه و شکوفایی را همچنان طی می کند.

کد خبر 4448258

منبع: مهر

کلیدواژه: یوم الله 13 آبان اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر گرگان مشهد شیراز موکب یوم الله 13 آبان سنندج خطبه های نماز جمعه کرمانشاه شهرکرد سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۴۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار مردم جنوب سیستان وبلوچستان بوده است و سیل زدگان این منطقه خدمت رسانی می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی‌ هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان، گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برابر اوامر فرماندهی کل ارتش، از همان روزهای اول سیل، اقدام به جمع آوری کمک‌های امدادی و ارسال آنها به مناطق سیل زده کرد.

امیر واحدی افزود: در زمان سیل، نیروی هوایی ارتش، در کنار وزارت کشور و ستاد مدیریت بحران کشور بود تا هر چه زودتر کمک‌ها را از نقاط مختلف کشور جمع آوری و با استفاده از بالگردهای ارتش به منطقه سیل زده ارسال کند.

وی با اشاره به آمادگی نیروی هوایی در پاسداری از حریم هوایی کشور، تأکید کرد: سربازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در تمام بحران‌ها در کنار مردم خواهند بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تخریب ۳۰۰ قنات جنوب سیستان و بلوچستان در سیل اخیر
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • تلاش برای مهار وکنترل آب‌ها در سیستان و بلوچستان
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود
  • ۳٠ درصد قبولی در رشته‌های پزشکی و علوم پزشکی مربوط به زابل است