Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیانیه اعضای کانون های مساجد استان اردبیل به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان صادر و در این بیانیه تاکید شد که یوم الله ۱۳ آبان یادآور انقلاب دوم ملت ایران برای اعتلای کلمه الله و نابودی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، امروز (12 آبان ماه) اعضای و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در مناسبت فرارسیدن راهپیمایی یوم الله 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بیانیه ای را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بیانیه تاکید شده است: یوم الله 13 آبان یادآور انقلاب دوم ملت ایران و جوانان غیور و ولایتمدار ایران اسلامی برای اعتلای کلمه الله و نابودی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار است.

 

این بیانیه می افزاید: 13 آبان روز اقتدار و حرکت خودجوش دانشجویان پیرو خط امام (ره) برای درهم پیچیدن حیله ها و نقشه های شوم شیطان بزرگ است.

 

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: 13 آبان مظهر قدرت نمایی ملت قهرمان ایران اسلامی و خاری آمریکا و استکبار جهانی است.

 

در این بیانیه یادآور شده است: ما اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ضمن گرامیداشت سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز از همه آحاد ملت قهرمان و شهید پرور ایران اسلامی به ویژه دانشجویان، دانش آموزان و جوانان غیور دعوت می کنیم تا با مشت های گره کرده و با فریادهای رسا و دشمن شکن در راهپیمایی باشکوه بزرگداشت یوم الله 13 آبان شرکت نمایند و بیعتی دوباره با ولایت فقیه و آرمان های والای امام عظیم الشأن (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بنمایند و مشتی محکم بر یاوه گویی های سران استکبار جهانی و آمریکای جهان خوار بزنند.

 

این بیانیه می افزاید: ما به همه دشمنان آرمان انقلاب اسلامی اعلام میداریم که تا آخرین قطره خونمان در راه اعتلای آرمان های میهن اسلامی مان آماده جان فشانی هستیم و پشت سر رهبری معظم انقلاب با وحدت کلمه و انسجام و یکپارچگی همیشگی شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می دهیم و اعلام می داریم که در طلیعه بهار چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تحریم های ظالمانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا نمی تواند خللی بر روحیه و روند رو به پیشرفت ایران اسلامی بنماید و دشمنان قسم خورده این ملت بزرگ و تاریخ ساز از دسیسه های اقتصادی، مالی و امنیتی خود طرفی نمی بندند و باز هم همچون چهل سال گذشته شکست را تجربه خواهند کرد.

 

در بخش پایانی، تاکید شد: با اتحاد و همبستگی دولت و ملت و با پیروی از سیاست های اقتصاد مقاومتی بویژه حمایت از کالای ایرانی تحت فرماندهی و زعامت و رهبری مقتدر و فرزانه انقلاب اسلامی قدردان مجاهدت ها و ایثارگری های رزمندگان ایران اسلامی و جبهه مقاومت و شهدای والامقام مدافع حرم هستیم.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین 13 آبان رای اعتماد مجلس شورای اسلامی جلسه رای اعتماد مجلس وزیر آموزش و پرورش زائران اربعین حسینی بیانیه ۱۳ آبان صدور بیانیه اعضای کانون های مساجد اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۵۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، متن بیانیه مشترک مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در حمایت از اجرای طرح نور(عفاف و حجاب) به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی: ولْتَکُنْ مِنْکُمْ أُمَّةٌ یَدْعُونَ إِلَی الْخَیْرِ وَ یَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ یَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ¹

«کرامت و ارزش والای انسان و آزادی توأم با مسئولیت او در برابر خدا»² پیام سعادت بخش و مشترک همه ادیان توحیدی است که بر تارک میثاق ملی ملت مؤمن ایران اسلامی می‌درخشد.

فتنه‌ها و تلاش‌های دشمنان انقلاب اسلامی پیوسته این کرامت و آزادی مقید را مورد هدف مستقیم و غیرمستقیم خود قرار داده و می‌دهند و با زدودن عفت و پاکدامنی، در محور فتنه‌ها و تلاش‌های خود پاکدامنی زنان را نشانه رفته اند.

«ایجاد محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی بر اساس ایمان و تقوی و مبارزه با کلیه‌ مظاهر فساد و تباهی»³ اولین و مهم‌ترین وظیفه دولت جمهوری اسلامی ایران در قانون اساسی است که امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در قالب «طرح نور» با تکیه بر تجارب گذشته و پختگی و سنجیدگی و دقت عمل بیش از پیش تلاش برای تأمین «محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی» در جامعه را مأموریت خود تعریف کرده است.

حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها براساس رسالت ذاتی، وظیفه‌ی شرعی و قانونی و مسئولیت اجتماعی حمایت همه جانبه از تحقق این مهم و رفع کاستی‌های گذشته را تکلیفی اجتماعی دانسته و همچون آحاد دیگر ملت ایران اسلامی خود را در تلاش و حمایت از تحقق این هدف مقدس سهیم می‌دانند.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران
جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها

۱_سوره‌ آل عمران آیه ۱۰۴

۲_بند ۶ اصل دوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

۳_بند یک اصل سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب