Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@06:57:59 GMT

13 آبان روز پایان جنگ روانی استکبار علیه ایران است

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۵۶۰۰۸

13 آبان روز پایان جنگ روانی استکبار علیه ایران است

سمنان - ایرنا - نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور ملت ایران در 13 آبان، جنگ روانی تحریم های استکبار علیه ایران را خنثی کرده و به پایان می رساند.

ابوالفضل حسن بیگی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، 13 آبان را روز شکست تحریم ها دانست و افزود: دشمنان ایران با ایجاد جنگ روانی حاصل از تحریم، سعی در نابودی ملت ایران دارند که هرگز در این کار موفق نخواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم ایران در آستانه 40 سالگی انقلاب با حضور باشکوه در راهپیمایی 13 آبان به دشمن نشان می دهند که تحریم ها هرگز بر روحیه ملت تاثیر نگذاشته است.
وی افزود: مردم ایران با حضور دوباره خود در صحنه، سیلی محکمی به دشمن خواهند زد و به آن ها نشان می دهند که ملت قهرمان ایران، هیچ گاه اسیر جنگ روانی دشمن نخواهد شد.
حسن بیگی اضافه کرد: با توجه به بد عهدی دولت آمریکا در موضوع برجام و برای مقابله با توطئه ‌های استکبار جهانی در خصوص تحریم ها، بدون تردید باید در صحنه حاضر شویم.
وی تصریح کرد: دشمنان اسلام سعی در مایوس کردن مردم نسبت به آرمان های انقلاب را داشتند اما پس از مشاهده حضور مردم در 13 آبان بار دیگر شکست خود را اعتراف خواهند کرد.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کشور ایران با پای بندی به تعهدهای خود به جایگاه خوبی دست پیدا کرده است و دولت آمریکا در برابر بدعهدی خود، در حال انزوا در جامعه بین المللی است.
در تقویم جمهوری اسلامی ایران، 13 آبان به نام روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.
9856/7408

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي 13 آبان تحريم راهپيمايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۶۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر کنعانی ضمن استقبال از پاسخ جنبش حماس به طرح سیاسی ارائه شده برای توقف ماشین نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه، این هوشمندی سیاسی مقاومت را جلوه دیگری از قدرت میدانی آن توصیف کرد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران از طرح ارائه شده برای احقاق حقوق ملت فلسطین شامل توقف فوری و پایدار حملات و جنایات رژیم صهیونیستی، رفع محاصره ظالمانه علیه نوار غزه، آزادی زندانیان فلسطینی، خروج کامل و بی قید و شرط نیروهای اشغالگر اسرائیلی از نوار غزه و بازسازی خرابی‌های جنگ حمایت می‌کند.

به گزارش ایرنا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) دوشنبه شب ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ از موافقت خود با پیشنهاد مصر و قطر درباره آتش‌بس خبر داد.

کد خبر 6098839

دیگر خبرها

  • استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح پایان جنگ علیه غزه
  • استقبال تهران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی عراق علیه رژیم صهیونیستی
  • استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه
  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • موفقیت کمپین تحریم اسرائیل در کشورهای اسلامی
  • لبه تیغ
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • امام جعفر صادق(ع) بر تمام امت اسلامی حق دارند