Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:17:10 GMT

13 آبان روز پایان جنگ روانی استکبار علیه ایران است

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۵۶۰۰۸

13 آبان روز پایان جنگ روانی استکبار علیه ایران است

سمنان - ایرنا - نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور ملت ایران در 13 آبان، جنگ روانی تحریم های استکبار علیه ایران را خنثی کرده و به پایان می رساند.

ابوالفضل حسن بیگی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، 13 آبان را روز شکست تحریم ها دانست و افزود: دشمنان ایران با ایجاد جنگ روانی حاصل از تحریم، سعی در نابودی ملت ایران دارند که هرگز در این کار موفق نخواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم ایران در آستانه 40 سالگی انقلاب با حضور باشکوه در راهپیمایی 13 آبان به دشمن نشان می دهند که تحریم ها هرگز بر روحیه ملت تاثیر نگذاشته است.
وی افزود: مردم ایران با حضور دوباره خود در صحنه، سیلی محکمی به دشمن خواهند زد و به آن ها نشان می دهند که ملت قهرمان ایران، هیچ گاه اسیر جنگ روانی دشمن نخواهد شد.
حسن بیگی اضافه کرد: با توجه به بد عهدی دولت آمریکا در موضوع برجام و برای مقابله با توطئه ‌های استکبار جهانی در خصوص تحریم ها، بدون تردید باید در صحنه حاضر شویم.
وی تصریح کرد: دشمنان اسلام سعی در مایوس کردن مردم نسبت به آرمان های انقلاب را داشتند اما پس از مشاهده حضور مردم در 13 آبان بار دیگر شکست خود را اعتراف خواهند کرد.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کشور ایران با پای بندی به تعهدهای خود به جایگاه خوبی دست پیدا کرده است و دولت آمریکا در برابر بدعهدی خود، در حال انزوا در جامعه بین المللی است.
در تقویم جمهوری اسلامی ایران، 13 آبان به نام روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.
9856/7408

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي 13 آبان تحريم راهپيمايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۶۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ایران در بریکس تاکنون مثمرثمر بوده است

شهریار حیدری ؛ نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با پارس نیوز، اظهار داشت: پیمان بریکس، پیمان فرامنطقه‌ای است و جمع کشورهای عضو در این گروه صاحب قدرت‌های ژئوپلیتیک و اقتصادی هستند. آمریکا برای همه کشورهای قدرتمند در قاره‌های مختلف، در مواقعی از تهدیدات به عنوان یک ابزار برای تحریم، تنش و برخورد علیه کشورهای مختلف استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه کشورهای قدرتمند برای مقابله با تهدیدات آمریکا به سمت تشکیل پیمان‌های جدید می‌روند، ادامه داد: چندین پیمان از قبیل شانگهای، بریکس و .. شکل گرفته و در آینده نیز احتمال شکل گرفتن پیمان‌های کوچکتر نیز وجود دارد که هدف از تشکیل این پیمان‌ها ، جلوگیری از شکنندگی در مقابل تهدیدات آمریکا و غرب است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: با توجه به قرار داشتن کشور در شرایط تحریم، عضویت جمهوری اسلامی ایران در پیمان بریکس که با رایزنی دولت و وزارت خارجه انجام شد، دستاوردهایی از قبیل تولید قدرت جدید در منطقه، تقویت روابط اقتصادی، دور زدن تحریم‌ها و کمرنگ شدن  و جلوگیری از اثرات تحریم‌ها را به دنبال خواهد داشت.

حیدری در خصوص اثرگذاری تعاملات پارلمانی پیمان بریکس بر روابط دولت‌ها نیز بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره بر تقویت روابط اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی با کشورهای مختلفی که حاضر به ارتباط دیپلماسی با کشورمان هستند، تأکید دارد. البته هرگونه پیوستن به پیمان‌های بین‌المللی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای و همچنین توافق با کشورهای دیگر نیز نیازمند تأیید مجلس است.

دیگر خبرها

  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی
  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی و جنگ روسیه و اوکراین
  • ایروانی: تحریم های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود
  • ایروانی: تحریم‌های یکجانبه علیه سوریه باید لغو شود
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • حضور ایران در بریکس تاکنون مثمرثمر بوده است
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • هیل: همه رؤسای جمهور آمریکا در تحریم ایران شکست خورده‌اند