Web Analytics Made Easy - Statcounter

دنیل ارزانی ستاره‌ی جوان استرالیایی ایرانی‌تبار به دلیل مصدومیت قطعاً جام ملتهای آسیا را از دست خواهد داد و احتمالاً تا پایان فصل نمی‌تواند در لیگ برتر اسکاتلند هم بازی کند.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ارزانی، سلتیک اعلام کرد به دلیل مصدومیت او از ناحیه‌ی رباط صلیبی، او به احتمال زیاد تا پایان فصل نخواهد توانست برای سلتیک به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب حضور ارزانی در جام ملتهای آسیا با پیراهن استرالیا هم منتفی شده است. ارزانی هفته‌ی پیش در جریان پیروزی 5-0 سلتیک مقابل داندی به عنوان یار تعویضی به میدان فرستاده شد ولی تنها بعد از 20 دقیقه با برانکارد از زمین بیرون برده شد. گزارشگر بازی ابتدا اعلام کرد در یک درگیری زانوی ارزانی به شدت پیچ خورده و او به این علت از زمین به بیرون منتقل شده است.

 

روز جمعه برندن راجرز سرمربی سلتیک گفت اسکن‌های گرفته شده از پای ارزانی نشان می‌دهد که این جوان 19ساله و آینده‌دار سلتیک با مصدومیتی جدی مواجه شده و این برای او و باشگاه اسکاتلندی‌اش خبر بسیار بدی است.

 

راجرز در این باره گفت:" ما منتظر تحلیل نهایی اسکن‌های پای ارزانی هستیم ولی متاسفانه با وضعیت خوبی مواجه نیستیم. به نظر می‌رسد این هفته هم دانیل جوان و هم ابوئه کواسی دو بازیکن ما از ناحیه‌ی رباط صلیبی مصدوم شده‌اند. بله، نتایج آزمایشهای دنیل برای ما واقعاً ناراحت‌کننده بود".

 

ارزانی بازی‌های دوستانه‌ی تیم ملی کشورش استرالیا در مقابل کره‌ی جنوبی و لبنان که برای ماه نوامبر برنامه‌ریزی شده است را قطعاً از دست خواد داد و به نظر می‌رسد هیچ شانسی هم برای حضور در جام ملتهای آسیا نخواهد داشت. تورنمنتی که استرالیا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در آن حضور خواهد داشت و از ششم ژانویه آغاز خواهد شد. پارگی رباط صلیبی می‌تواند ارزانی را تا 9 ماه از میادین فوتبال دور نگه دارد.

 

استرالیا دنیل ارزانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استرالیا دنیل ارزانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۷۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور

مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور با حضور ورزشکاران سراسر کشور به همت هیات تنیس روی میز تنکابن در سالن ورزشی شهید شیرود بزرگی برگزار شد و در پایان با قهرمانی بابک نوروزی از مازندران به پایان رسید.

بیگلری از آذربایجان شرقی نایب قهرمان شد و کاظم جنگی و عباد غفارنیا نیز مشترکا مقام سوم را از آن خود کردند.

این مسابقات به مناسبت چهل و سومین سالگرد شهادت امیر سرلشکر خلبان، شهید علی اکبر شیرودی و کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران برگزار شد.

آئین اهدای جوایز و احکام نفرات برتر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اوکراین: ۱۰۰ میلیون دلار کمک‌های تسلیحاتی استرالیا در راه است
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان استرالیا 
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • پایان رقابتهای فوتبال جام روستایی مریوان با حضور گسترده مردم
  • فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا