Web Analytics Made Easy - Statcounter

سروش ابوالفتحی، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی سروش مشکات در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: بیش از 30 قرآن‌آموز به همراه مربیان این مؤسسه به تماشای نمایشی با موضوع «رسول» می‌روند.
وی با اشاره به اینکه قرآن‌آموزان علاقه‌مند تا ساعت 15 امروز، فرصت دارند برای حضور در این اردو ثبت‌ نام کنند، اظهار کرد: طی هماهنگی‌های انجام شده، قرآن‌آموزان امروز، 12 آبان‌ماه از ساعت 16:30 از مقابل مؤسسه برای تماشای این نمایش میدانی به سمت بوستان نوروز مجموعه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد حرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابوالفتحی با تأکید بر اینکه ثبت‌ نام قرآن‌آموزان و ارائه برگه رضایت‌نامه والدین برای حضور در این نمایش ضروری است، اضافه کرد: نمایش رسول به همت گروه نمایشی «فصل شیدایی» همزمان با اربعین حسینی آغاز و تا پایان ماه صفر در اراضی عباس آباد با حدود 170 بازیگر به نمایش در می‌آید.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی مؤسسه سروش مشکات قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۷۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای تامین، زنان را از تماشای بازی پرسپولیس و استقلال با نساجی محروم کرد

با تصمیم شورای تامین استان مازندران زنان نمی‌توانند در ورزشگاه تماشاگر دیدار تیم‌های نساجی و پرسپولیس باشند.   به گزارش ایسنا، تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.   با تصمیم شورای تامین استان مازندران زنان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.   قرار است در جایگاه زنان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رئیس ورزشگاه آزادی: شرایط برای حضور زنان مهیا است/ طبقه دوم ورزشگاه از حالت پلمب خارج شد روز تلخ بانوان پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی کیهان مدعی شد: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟

دیگر خبرها

  • رسول الله (ص) محور وحدت هستند
  • شورای تامین، زنان را از تماشای بازی پرسپولیس و استقلال با نساجی محروم کرد
  • فیلم| اقدام عجیب دو جوان؛ نصب تلویزیون بزرگ در صندوق عقب ۲۰۶ و تماشای فوتبال وسط خیابان!
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • تورم ترکیه به ۷۰ درصد افزایش یافت
  • بازدید رایزن فرهنگی ایران در کابل از نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت
  • رسول خطیبی در یک قدمی مدیرعاملی تیم لیگ برتری
  • «شهر آفتاب مهتاب» اتفاقی آوانگارد در تئاتر دهه ۴۰
  • هفت محبوب پرسپولیس در باشگاه صدتایی‌ها