Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از امضا تفاهم نامه همکاری آن اداره کل با اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری با تاکید به توجه ویژه به مسئله تزریق سلامتی، فرهنگ درست، نشاط و خودباوری، افتخار و هویت ملی در بین جوانان، هم افزایی و توسعه همکاری های مشترک بین دو دستگاه را در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی را از اهداف این تفاهم نامه برشمرد و افزود: تحقق منویات و رهنمودهای حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و مقام معظم رهبری در جهت رشد کمی و کیفی فعالیت های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی به منظور گسترش اخلاق ورزشی و فضایل دینی در جامعه از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه در تفاهم نامه مورد نظر تنها کارکنان دو دستگاه لحاظ نشده اند و جامعه هدف هر دو اداره کل مقصود نظر هم هست، ادامه داد: استفاده از ظرفیت سمن ها در برگزاری و اطلاع رسانی برنامه های فرهنگی و اجتماعی، برپایی دوره های آموزشی فرهنگی و هنری و بهره مندی از ظرفیت های انجمن های فرهنگی و هنری از جمله مفاد تعهدات طرفین در تفاهم نامه است.

 

در پایان انعقاد تفاهم نامه هدیه ای فرهنگی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان تقدیم شد.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین مجلس 13 آبان رای اعتماد مجلس شورای اسلامی جلسه رای اعتماد نماز جمعه پیاده روی اربعین حسن روحانی اداره کل ورزش و جوانان استان امضای تفاهم نامه همکاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۷۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابلاغ رئیس‌جمهور به عنوان رئیس شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، بر اساس ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» که در جلسه هشتم اسفند سال گذشته شورای‌عالی انقلاب فرهنگی بر اساس مصوبه جلسه بیست‌ویکم بهمن سال ۱۴۰۲ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسیده، در حکمی عاطفه خادمی را به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، عاطفه خادمی پیش از این به‌عنوان مشاور اجتماعی وزیر و دبیر ستاد جمعیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این وزارتخانه مشغول به فعالیت بود. او متولد سال ۱۳۶۳ و دانش آموخته دکترای سیاستگذاری فرهنگی و به عنوان اولین زن فارغ‌التحصیل این رشته در کشور است.

وی عضو هیأت علمی پژوهشگاه  مطالعات فرهنگی اجتماعی و تمدنی و دارای تألیفات پژوهشی با رویکرد سیاستگذاری در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی به‌ویژه با محوریت زنان و خانواده است.

بنابراعلام روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سوابق علمی و اجرایی وی می‌توان به تجربه همکاری با نهادهای مختلف مانند سازمان صدا و سیما، پژوهشگاه‌های مرتبط در حوزه علوم انسانی حول بررسی مسائل مختلف حوزه فرهنگ‌ و اجتماع، متمرکز بر حوزه‌های تحولی، مسئول دبیرخانه تحول مجتمع های قضایی خانواده در قوه قضاییه و دبیر دبیرخانه کمیته اجتماعی و فرهنگی سند تحول دولت سیزدهم اشاره کرد.

پیش از این سیدمجید امامی به‌عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در این مسئولیت خدمت می‌کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه جامع فرهنگی تهران - باکو مجدد امضا شود
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نفت و گاز اروندان و اداره‌ کل شیلات خوزستان امضا شد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی