Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین در دیدار با فرماندار این شهرستان، به اجرای طرح آمایش آموزش عالی اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف ماموریت گرایی و افزایش سطح کیفی دانشگاه ها، یکی از اقدامات ارزنده وزارت علوم محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد و به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین؛ دکتر مصطفی حیدری، رییس مجتمع در دیدار با فرماندار اسفراین با اشاره به افزایش رشته ها و تعداد دانشجویان این مجتمع افزود: مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین در بهمن 1390 به همت نماینده محترم و مسئولان شهرستان در دو رشته کاردانی مواد و مکانیک با حدود 60 دانشجو کار خود را آغاز کرد و اکنون پس از گذشت هفت سال حدود دوهزارو 100 دانشجو در 13 کد رشته در این مجتمع مشغول به تحصیل بوده که 70 درصد از کل دانشجویان غیر بومی اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به اجرای طرح آمایش آموزش عالی اشاره کرد و افزود: این طرح با هدف ماموریت گرایی و افزایش سطح کیفی دانشگاه ها، یکی از اقدامات ارزنده وزارت علوم محسوب می شود.

 

حیدری گفت: مجتمع آموزش عالی اسفراین با کسب رتبه 12 در بین دانشگاه های صنعتی کشور در سال 1394 توانسته است از لحاظ علمی و پژوهشی جایگاه خوبی در سطح دانشگاه های کشور کسب کند.

 

رییس مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین بیان کرد: همچنین پیوستن یکی از اعضای هیات علمی این مجتمع به جمع دانشمندان یک درصد برتر دنیا و کسب عنوان پژوهشگر برتر استان در بخش اعضای هیات علمی و دانشجویی در سال گذشته از دیگر افتخارات این مجتمع محسوب می شود.

 

دکتر حیدری با تاکید بر مهارت افزایی دانشجویان افزود: عقد تفاهم نامه با سازمان فنی و حرفه ای، مجتمع صنعتی فولاد و جهاد دانشگاهی در دستور کار این مجتمع قرار دارد تا بتواند فارغ التحصیلان ماهر و کار آفرین تحویل جامعه دهیم.

 

طاهر رستمی، فرماندار اسفراین هم ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های صورت گرفته در این مجتمع آموزش عالی گفت: خوشبختانه این مرکز آموزش عالی، رشد و جهش قابل توجهی داشته است.

 

وی، از دانشگاه ها به عنوان نهادی تاثیرگذار در توسعه شهرستان نام برد و گفت: دانشگاه ها چه در دوران قبل از انقلاب و چه بعد از آن به عنوان نهادی مهم در تحولات انقلاب در همه سطوح علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و اقتصادی موثر بوده اند و در توسعه و عمران نیز بسیار تاثیرگذار هستند.

 

رستمی بیان کرد: آگاه سازی مردم در جهت اولویت بندی امور اقتصادی می تواند زمینه تغییر و تحولات اساسی اقتصاد شهرستان را فراهم سازد تا مردم با تفکری نو، برنامه های اقتصادی زندگی خود را پایه ریزی کنند.

 

فرماندار اسفراین با بیان اینکه باید تلاش کنیم این دانشکده را به عنوان یکی از قطب های علمی در حوزه فنی و مهندسی به کشور معرفی کنیم، اظهارداشت: مشارکت و تعامل اقتصادی و پیوند دانشگاه  و صنعت قطعاً منتج به تجربه‌ای موفق در حوزه توسعه و عمران و آبادانی خواهد شد.

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین 13 آبان مرز مهران وزیر آموزش و پرورش رای اعتماد مجلس شورای اسلامی مجلس اردبیل دانشگاه اسفراین حیدری آموزش عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۷۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین

قاسم زاده رییس نمایندگان تام الاختیار سازمان سنجش استان قزوین گفت: ۱۵ هزار و ۵۴۲ نفر داوطلب شرکت در نوبت اول آزمون سراسری هستند که ششم و هفتم اردیبهشت با هم رقابت خواهند کرد.

قاسم زاده افزود: ۶ هزار و ۶۴۷ نفر در رشته تجربی، ۹۹۰ نفر در رشته زبان، ۶۲۶ نفر در رشته هنر، هزار و ۶۴۲ نفر در رشته ریاضی و ۵ هزار و ۶۳۷ نفر در رشته انسانی در دو نوبت صبح و عصر ششم و هفتم اردیبهشت با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گفته وی، آزمون سراسری در موسسه آموزش عالی کارقزوین - البرز، موسسه آموزش عالی غیاث الدین جمشید کاشانی آبیک، مرکز آموزش علوم و فنون -قزوین- محمدیه، دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا، آموزش و پرورش تاکستان، دانشگاه پیام نور مرکز قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • رونمایی از نشان نود سالگی دانشگاه تهران
  • بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت آموزش عالی در ایران/ لوگوی نود سالگی دانشگاه تهران منتشر شد
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • لوگوی نود سالگی دانشگاه تهران منتشر شد
  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • لوگوی ۹۰ سالگی دانشگاه تهران منتشر شد
  • لوگوی نود سالگی دانشگاه تهران منتشر شد /بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت آموزش عالی در ایران
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز