Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب،"منصور مرادی" نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس با بیان اینکه در روز 13 آبان شاخ استکبار شکسته شد و هر ساله همزمان با این روز ملت ما با حضور دشمن‌شکن خود در صحنه بار دیگر اتحاد و عظمت ایران را در مقابل دشمنان به تصویر می‌کشند، گفت: حضور دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی 13 آبان امسال بسیار مهم و ضروری بوده و موجب یاس و ناامیدی هرچه بیشتر دشمنان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی به تهدیدات آمریکا در بحث تشدید تحریم‌ها همزمان با 13 آبان ماه جاری گریزی زد و گفت: تحریم‌های اقتصادی دشمنان علیه ایران اسلامی با انقلاب ما زاده شده و در طول 40 سال از عمر انقلاب اسلامی همیشه ادامه داشته است.

مرادی با بیان این مطلب که آمریکا می‌خواهد همزمان با 13 آبان تحریم علیه کشور ما را با شدت بیشتری از سر بگیرد نشان از ترس آنها از حضور مردم در صحنه است، افزود: حضور همیشگی مردم در صحنه برای پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی با وجود تمام مشکلات اقتصادی دشمنان را به خشم می‌آورد از این رو همه باید یک صدا و متحد در این نمایش اقتدار و عظمت ملی حضور پیدا کنیم.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این مطلب که  دولتمردان نیز به پاس این پشتیبانی مردم از نظام باید در راستای رفع مشکلات اقتصادی و مقابله با تهدیدات دشمنان برنامه‌ریزی‌های و گام بردارند، اظهار داشت: حضور مردم ولایت‌مدار و بصیر ایران اسلامی در راهپیمایی 13 آبان امسال بهترین پاسخ به تهدیدات دشمنان است و نشان می‌دهد که هیچ تهدیدی این ملت را از عرصه پشتیبانی از نظام و ولایت‌ فقیه دور نخواهد کرد.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۸۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان و تاثیرات این سفر بر توسعه اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان گفت: پاکستان یکی از کشورهای پرجمعیت در همسایگی ایران است. همچنین این کشور علاقمندان زیادی به انقلاب اسلامی و مردم ایران دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور پاکستان موقعیت ژئوپلتیکی مهمی دارد، ادامه داد: جمعیت پاکستان می تواند یک ظرفیت مناسب برای صادرات کالاهای غیر نفتی، محصولات نفتی و گازی ما باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این کشور در مسیر ترانزیت کالا از چین به سمت ایران و عراق و اروپاست و از این منظر هم می تواند به عنوان بخشی از کریدور ترانزیتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مردم ایران و پاکستان فرهنگ و اعتقادات مشترکی دارند، بیان کرد: همه این موارد ایجاب می کند که ما به دنبال توسعه روابط با پاکستان باشیم و نمی توانیم ظرفیت این کشور را نادیده بگیریم.

دیگر خبرها

  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم