Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ناصرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، پرداخت کمک ۴۶ میلیون تومانی برای رفع مشکل سوء تغذیه کودکان زیر شش سال را در خرمشهر را در قالب اجرای طرح «همسفره» در این شهرستان اعلام کرد و گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) خرمشهر در قالب طرح همسفره و با تهیه و توزیع سبدغذایی میان خانواده‌های دارای کودکان مبتلا به سوء تغذیه، تلاش دارد به بهبودی وضعیت جسمانی و سلامتی آنان کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «طرح همسفره» به منظور تأمین نیازهای غذایی کودکان زیر شش سال که مبتلا به سوء تغذیه هستند، با کمک خیران اجرا می‌شود.

وی با بر اینکه کودکان زیر پنج سال مبتلا به سوء تغذیه توسط شبکه بهداشت شهرستان به کمیته امداد معرفی می‌شوند افزود: هم اکنون ۱۰۳ کودک دچار سوء تغذیه تحت حمایت این طرح قرار گرفته‌اند تا با توزیع سبد غذایی مناسب بین خانواده‌های آنان بتوان سلامتی را به این کودکان بازگرداند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خرمشهر با بیان اینکه سبدهای غذایی در دوره‌ زمانی معین به کودکان دچار سوء تغذیه ارائه می‌شود، افزود: پس از بهبودی کامل کودکان، افراد دیگری که با مشکل سوء تغذیه مواجه هستند جایگزین کودکان بهبود یافته می‌شوند تا با توزیع سبد غذایی بیماری آنان نیز برطرف شود.

وی با اشاره به کودکان دچار سوء تغذیه بیشتر در مناطق محروم با ضریب بالای محرومیت ساکن هستند، گفت: رسیدگی به مناطق محروم و رفع مشکلات خانواده‌های ساکن در این مناطق در اولویت برنامه‌های کمیته امداد قرار دارد و این نهاد حمایتی تمام توان خود را برای بهبود وضعیت معیشتی، بهداشتی، درمانی، مسکن و سایر نیازهای آنان به کار گرفته‌ است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خرمشهر در پایان به نقش خییرین در تداوم اجرای طرح «طرح همسفره» به منظور تأمین نیازهای غذایی کودکان زیر شش سال مبتلا به سوء تغذیه تاکید کرد و افزود: برای کمک به خانواده‌هایی که دارای کودکان دچار سوء تغذیه هستند و توانایی مالی کافی برای تأمین نیازهای اساسی زندگی خود را ندارند نیاز است که خیران در قالب این طرح به یاری کودکان نیازمند بشتابند.

کد خبر 4448256

منبع: مهر

کلیدواژه: سوء تغذیه کودکان شهرستان خرمشهر کمیته امداد امام خمینی اربعین 97 اربعین حسینی مرز مهران بوشهر گرگان مشهد یوم الله 13 آبان شیراز سنندج موکب شهرکرد خطبه های نماز جمعه کرمانشاه سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۵۸۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم

هاشمی پور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خاتم از بهره برداری پنل‌های خورشیدی ۵ کیلوواتی در منزل ۶۷ مددجوی روستایی تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال۱۴۰۳ خبر داد

وی اظهار داشت: ۱۲۰ پنل خورشیدی درشهرستان خاتم ازابتدای سالجاری د رحال نصب است که ۶۷پنل درروستای بختیاری نصب می‌شود.

هاشمی پور ادامه داد: طرح تولید برق خورشیدی با هدف ایجاد اشتغال و خودکفایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) که هیچ منبع درآمد یا توان اشتغال ندارند، اجرا می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) هرات گفت: این پنل‌ها باپرداخت تسهیلات قرض الحسنه ۱۵۰میلیون تومان بابازپرداخت هفت ساله است که هر پنل خورشیدی توانایی تولید ۵ کیلو وات در ساعت برق را دارد.

وی بیان کرد: در این طرح پس از نصب پنل ورود انرژی برق تولیدی به مدار، به طور متوسط در سال اول دو میلیون تومان و بعد از ۵ سال تا پنج میلیون تومان برای هر خانوار درآمد دارد.

هاشمی افزود: اجرای این پروژه‌ها به لحاظ فیزیکی فعالیت سختی برای مددجو ندارد و تنها باید افراد در حفظ و نگهداری آن دقت کافی را داشته باشند و به تمامی افراد بهره‌مند از طرح، آموزش لازم داده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • به این دلیل چیپس نخورید!
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • کودکان زیادی بر اثر سو تغذیه در غزه جان باختند
  • کودکان از چه سنی می‌توانند ماست بخورند؟
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد
  • احساس غرور بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق
  • برگزاری هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی