Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@02:05:36 GMT

فدراسیون ورزش کارگری ردیف بودجه مستقل می خواهد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۶۲۸۳۱

فدراسیون ورزش کارگری ردیف بودجه مستقل می خواهد

بیژن شفیع خراسانی عصر شنبه درحاشیه برگزاری نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی سه نفره کارگران کشور انتخابی تیم ملی برای اعزام به مسابقات جهانی اسپانیا در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، گفت: اختصاص ردیف بودجه ای مستقل به اعزام ورزشکاران کارگر به مسابقات بین المللی کمک زیادی می کند.
وی افزود: براساس آمارهای موجود 14 میلیون کارگر در کشور وجود دارد که در آخرین مسابقات قهرمانی کارگران کشور که پارسال برگزار شد، تنها 6 هزار نفر شرکت کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شفیع خراسانی اضافه کرد: هم اکنون فدراسیون ورزش کارگری که در آبان سال 1391 و در لیست فدراسیون های آماتوری ورزش جمهوری اسلامی به تصویب رسید، درسایه همکاری و تعامل دو وزارتخانه ورزش و جوانان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در 30 رشته ورزشی آقایان و بانوان فعالیت دارد.
وی تصریح کرد: هزینه برگزاری مسابقات مختلف ورزشی کارگران که در استان ها و یا تهران برگزار می شود از محل کمک مالی اسپانسرها و یا واحدهای تولیدی که کارگران خود را به مسابقات اعزام می کنند، تامین می شود.
نایب رییس فدارسیون ورزش کارگری کشور همچنین با یادآوری کسب 32 مدال طلا، نقره و برنز ورزشکاران کارگر جمهوری اسلامی از مسابقات المپیاد کارگری جهان که سال گذشته در لیتوانی برگزار شد، گفت: از مجموع 220 نفر کاروان اعزامی ایران به این مسابقات 80 نفر آنان به دلیل برخورد با رژیم صهیونیستی، از ادامه مسابقات منصرف شدند.
شفیع خراسانی افزود: با این حال کسب 32 مدال توسط آقایان و بانوان اعزامی به مسابقات جهانی لیتوانی موفقیت خوبی برای کارگران جمهوری اسلامی بود.
وی اضافه کرد: درصورت فراهم شدن امکانات و شرایط مالی مناسب، سال آینده نیز کاروان کارگری جمهوری اسلامی به مسابقات المپیاد جهانی کارگران که تیرماه 98 درکشور اسپانیا برگزار می شود، اعزام می شوند.
شفیع خراسانی تصریح کرد: برای اعزام هر ورزشکار مبلغ 50 میلیون ریال بابت هزینه های داخلی شامل بلیط هواپیما و ایاب و ذهاب و مبلغ 1500 یورو بابت هزینه های خارجی شامل اسکان و ایاب و ذهاب نیاز است.
به گفته این مقام مسئول، والیبال سالنی و ساحلی، دو و میدانی، جودو، کاراته، فوتسال، فوتبال، تنیس روی میز، شطرنج، بسکتبال، کشتی فرنگی و ساحلی و هندبال از جمله رشته هایی است که کارگران آقا و خانم به مسابقات جهانی اعزام می شوند.
به گزارش ایرنا، در نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی سه نفره کارگران کشور انتخابی تیم ملی که در روزهای 11 و 12 آبان و با شرکت 13 تیم از 11 استان کشور به میزبانی شهر گنبدکاووس برگزار شد، تیم گلستان به مقام قهرمانی رسید.
در این دوره از مسابقات تیم های مازندران، خراسان رضوی و یزد نیز به ترتیب مقام دوم تا چهارم را به دست آوردند.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی جودو والیبال ورزش و جوانان همکاری و تعامل یورو راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۲۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت

علی دانشمندفرد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور اظهار کرد: خوشبختانه سطح ورزشکارانی که در این مسابقات حضور پیدا کردند از نظر فنی بالا بود.

وی افزود: استعدادهای درخشانی به ورزش بوکس کشور در این مسابقات معرفی شدند که قطعا آینده بوکس ایران را خواهند ساخت.

دبیر فدراسیون بوکس با اشاره به میزبانی ملایر گفت: در این چند روزه شاهد بودیم که تمام مسئولان ملایر برای برگزاری مطلوب این مسابقات شبانه‌روز تلاش کردند و انصافا سنگ تمام گذاشتند.

دانشمندفرد خاطرنشان کرد: از مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت بوکس استان همدان و مدیران ورزشی ملایر به جهت فراهم کردن بهترین امکانات تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به وضعیت بوکس کشور بیان کرد: با استخدام مربیان کوبایی فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را انجام که به صورت زیرساختی آینده بوکس کشور را بسازیم.

دبیر فدراسیون بوکس عنوان کرد: به دنبال استعدادیابی و پیدا کردن نخبه‌های بوکس برای المپیک‌های آینده هستیم نا بتوانیم مدال کسب کنیم.

دانشمندفرد با بیان اینکه بوکس از محدودیت خارج شده است، گفت: امروز دیگر بوکس ورزش مظلوم کشور نیست و از محدودیت خارج شده و نگاه مدیران ورزش کشور به این ورزش تغییر کرده است.

وی افزود: همچنین امروز بوکس به خوبی توسط صدا و سیما و رسانه‌ها پوشش داده می‌شود که باعث استقبال خانواده‌ها از این رشته شده است.

کد خبر 6092626

دیگر خبرها

  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • پرواز بودجه نهاد ریاست‌جمهوری در دولت رئیسی؛ افزایش ۸۶ درصدی کجا صرف می‌شود؟
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • افزایش ۸۶ درصدی بودجه در دولت سیزدهم!
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت