Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز به نقل از النشره، نیروهای عراقی مواضع خود را در مرز با سوریه از بیم حملات احتمالی تروریستهای داعش تقویت کرده اند و این دو روز پس از آن رخ می دهد که نیروهای سوریه دموکراتیک از تعلیق عملیات ضد داعش در شرق فرات خبر دادند.

قاسم المحمدی فرمانده عملیات الانبار اعلام کرد: داعشی ها در داخل اراضی سوریه در ۵ تا ۶ کیلومتری از مرز عراق قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این در حالی است که به گزارش رسانه ها؛ نیروهای ارتش و حشد شعبی عراق در مناطق مرزی و در امتداد پل هوایی در منطقه صحرایی مستقر شده و سیم خاردار کشیده و پرچم های عراق را به اهتزاز درآورده اند. جدای از گشت های زرهی در مرز و استقرار نظامیانی که تفنگ خود را به سوی مرز سوریه نشانه گرفته اند تا هر داعشی را نابود کنند، بالگردها در حال پرواز در منطقه هستند و نیروها و تجهیزات بیشتر به مرزها منتقل می کنند.

منبع: مهر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۳۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴۱ مظنون داعشی در ترکیه

وزیر کشور ترکیه علی یرلیکایا می‌گوید که طی عملیات در ۱۲ استان، نیرو‌های امنیتی ۴۱ مظنون داعشی را بازداشت کردند.

به گزارش فارس؛ «ما هیچ تروریستی را تحمل نخواهیم کرد» وزیر کشور ترکیه با گفتن این جمله از عملیات ویژه برای دستگیری مظنونان داعشی خبر داد.

یرلیکایا در صفحه ایکس (توئیتر سابق) اعلام کرد که نیرو‌های پلیس و امنیتی ترکیه طی عملیات در ۱۲ استان، ۴۱ نفر را به ظن داشتن ارتباط با داعش بازداشت کردند.

وزیر کشور ترکیه همچنین گفت که «می‌خواهم ملت عزیزمان بدانند که ما هیچ تروریستی را تحمل نخواهیم کرد و فقط یک هدف داریم: با حمایت و دعای شما تا خنثی شدن آخرین تروریست، بدون هر گونه تردید بجنگیم».

دیگر خبرها

  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • بازداشت ۴۱ داعشی دیگر در ترکیه
  • دستگیری ۴۱ مظنون داعشی در ترکیه
  • امیرسرتیپ بختیاری: مرتضی رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت