Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@03:50:51 GMT

شمس لنگرودی و گلاب آدینه در راه دو جشنواره‌ جهانی

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۶۳۳۸۰

شمس لنگرودی و گلاب آدینه در راه دو جشنواره‌ جهانی

رکنا: فیلمی با بازی شمس لنگرودی و گلاب آدینه در چین و آلبانی نمایش داده می‌شود.

فیلم سینمایی "دوباره زندگی" به کارگردانی رضا فیهمی در دو جشنواره مختلف در کشورهای آلبانی،چین به نمایش در می‌آید.

این فیلم به تهیه کنندگی حسین پورمحمدی ۱۰ الی ۱۸آبان در شانزدهمین دوره جشنواره فیلم تیرانا در کشور آلبانی به نمایش در می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بیست و هفتمین دوره جشنواره خروس طلایی و صد گل که از ۱۵ الی ۱۹ آبان در کشور چین برگزار می‌شود، میزبان این فیلم در بخش مسابقه است.

پخش بین المللی فیلم بر عهده علیرضا شاهرخی است.

فیلم سینمایی "دوباره زندگی" با حضور گلاب آدینه، شمس لنگرودی و آیه مقدم ساخته شده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: این فیلم قصه‌ی مرد و زن میانسالی است که قصد رفتن به خانه‌ی سالمندان را دارند اما دست روزگار آن‌ها را مجبور به ادامه‌ی زندگی در کنار یکدیگر می‌کند.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از :کارگردان: رضا فهیمی،نویسنده فیلمنامه: مجید اسماعیلی،امیر محمد عبدی،مدیر فیلمبرداری: پیمان عباس زاده ،آهنگساز: ستار اورکی،تدوین: حمیدرضا قربانی، صداگذار : علیرضا علویان،تهیه کننده : حسین پور محمدی.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عکس های وحشتناک از آتش سوزی برج بلند مرتبه در مشهد + جزییات زنده به گور شدن یک مرد در نهاوند همدان شکایت 2 دانشجوی دختر از مامور گشت ارشاد رد شد ! پایان اقدامات شوم زن مطلقه در مغازه های مانتو فروشی تهران جوان مرموز با دانشجویان آبادانی چه کرد؟! خودسوزی مرد کرمانشاهی در میدان آزادی! + جزییات برنج بدجوری گران شد! اقدام بی شرمانه پزشک بجنوردی ! مخفی شدن از خدا در خوردن یک غذای خاص! پاسخ قاطعانه سردار سلیمانی به ترامپ + سند راننده اتوبوس از لج مسافر زن فاجعه رقم زد / لحظه به لحظه حادثه + فیلم حقوق بازنشستگان یک میلیون تومان اضافه می شود !؟ قتل دختر دانشجوی سال اولی در دانشگاه + عکس پوشش و حجاب زنان تهرانی برای این مرد با دستانی خون آلود فرقی نداشت! + فیلم مصاحبه و عکس زنم تصاویر بدون لباسش را به مردان غریبه فرستاد / فاصله سنی ما زیاد بود مرد میهمان نیمه شب پنهانی وارد اتاق عروس و داماد شد خوشحال ترین خر پیکان سوار + فیلم دیدنی تجاوز به دختر 18 ساله توسط تکنیسین اورژانس در آمبولانس مردی را جلوی چشمان منشی اش گروگان گرفتند / در تهران رخ داد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه جشنواره فیلم بازی چین جشنواره گلاب آدینه نمایش عکس فیلم روزنامه مرد ایران شهرستان دختر قتل زن کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۳۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب برنز تور جهانی امارات توسط دختر دونده ایران

حمیده اسماعیل‌نژاد به مدال برنز تور برنزی جهانی دست پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، مسابقات دوومیدانی تور برنزی جهانی به میزبانی امارات در حال برگزاری است و در ماده دوی ۱۰۰ متر زنان حمیده اسماعیل‌نژاد به رقابت با دیگر دونده‌ها پرداخت.

نماینده ایران در پایان این رقابت موفق شد به مدال برنز دست پیدا کند.

او در این مسابقه زمان ۱۱.۷۴ ثانیه را ثبت کرد و به عنوان نفر سوم از خط پایان عبور کرد به این ترتیب به مدال برنز دست پیدا کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا

دیگر خبرها

  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط دختر دونده ایران
  • نمایش مستند «مدرسه در دست بچه ها» در موزه سینما
  • تور سراسری تصویر ایران آغاز شد
  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • تقویم رویدادهای گردشگری کشور بوی گل و گلاب گرفت
  • ثبت جشنواره «گل محمدی و گلاب» شهابیه خمین در تقویم ملی