Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنی

راهی برای فرار از سرماخوردگی در فصل‌های سرد سال/ با این گیاه به جنگ با ۶ بیماری خطرناک بروید
مهری گفت: افراد می‌توانند برای پیشگیری از سرماخوردگی و ابتلا به 5 نوع بیماری خطرناک از یک گیاه مفید استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختلالی مرموز در کمین سلامتی شما/ مسمومیت‌هایی که بی سروصدا بیمارتان می‌کند
مسمومیت‌ها اختلالاتی مرموز، اما در دسترس هستند که بی توجهی نسبت به عوامل ایجاد کننده آن عوارض خطرناکی در پی دارد.

روغنی برای رفع خشکی فصلی پوست/ هرگز گلابی را پوست نکنید/ نسخه‌ای کاربردی برای تسکین درد دندان/ درمان فوری حالت تهوع را با این میوه تجربه کنید

در روغن نارگیل انواع مواد مفید و مغذی برای سلامت پوست و بدن وجود دارد، از این روغن معجزه آسا می‌توان برای درمان خشکی، موخوره و ریزش موهای سر استفاده کرد.

خواص جادویی فلفل دلمه‌ای که نمی‌دانید + اینفوگرافی
فلفل دلمه‌ای گیاه خوش رنگی است که سرشار از ویتامین A و ویتامین C است و میزان زیادی اسید فولیک و آنتی اکسیدان در خود دارد.

مناظر بِکر کره زمین از لنز دوربین فضانوردان + تصاویر
تصاویری منحصربه فرد از کره آبی، جلوه‌ای زیبا از خلقت و زیبایی‌های زمین را پیش روی فضانوردان و دوستداران این سیاره قرار داده است.

شایع‌ترین بیماری‌ها در اجتماع/ چه کسانی باید کلونوسکوپی و آندوسکوپی انجام دهند؟
عضو کمیته علمی هجدهمین کنگره گوارش و کبد گفت: ۳۰ درصد از مردم در طول عمر خود به مشکلات گواشی مبتلا می‌شوند که نیاز به مراجعه به پزشک دارند.

غذایی محلی برای پیشگیری از بروز آرتروز/ با این کوکو عضلات خود را تقویت کنید
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی غذا را برای افراد کم خون مفید دانست.

پخش مسابقه فوتبال در مدارس؛ نشاط آفرینی یا تقابل دانش آموزان با مدرسه
پخش مسابقه فینال جام قهرمانان آسیا که قرار بود نشاط را به مدارس تزریق کند حالا به محل اختلاف دانش‌آموزان و مدیران تبدیل شده است.

همکاری دستگاه قضا و دانشگاه آزاد برای حل حواشی/ یک نفر دستگیر شد و ۶ تن تحت تعقیب هستند
رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد گفت: برای حل حواشی موجود، مسئولان دانشگاه آزاد و دستگاه قضا با یکدیگر همکاری می‌کنند.

همکاری دستگاه قضا و دانشگاه آزاد برای حل حواشی/ یک نفر دستگیر شد و ۶ تن تحت تعقیب هستند
رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد گفت: برای حل حواشی موجود، مسئولان دانشگاه آزاد و دستگاه قضا با یکدیگر همکاری می‌کنند.

تضمین تولید محصولات دانش‌بنیان/ توسعه اقتصاد دانش بنیان در حوزه زیست فناوری دریا
قانعی گفت: محصولات دانش بنیانی که صنایع جرات ورود و حمایت از آن را ندارند، تضمین ریسک شده و تولیدشان حمایت می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت دانستنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۵۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، محمدعلی نیک‌بخت در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: برخی کارهای بر زمین مانده مانند تامین مواد اولیه و مشکل کمبود شکر را حل کردیم.

بیشتر بخوانید: قیمت انواع میوه و سبزی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه مربوطه نیازشان به شکر را تامین کنند.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به عملکرد بانک مرکزی در حوزه تخصیص ارز کالاهای اساسی در سال گذشته، گفت: سال ۱۴۰۲ بهترین سال برای تامین ارز کالاهای اساسی بود. ۱۳ میلیارد دلار ارز ترجیحی به نهاده‌های دامی و خوراکی‌های بخش کشاورزی تخصیص یافت.

نیک‌بخت با اشاره به شیوه وزارت جهاد کشاورزی برای ساماندهی بازار کالاهای اساسی، گفت: تامین از طریق تولید داخل را دنبال می‌کنیم به همین دلیل سیاست حداکثرسازی و یکنواختی تولید محصولات کشاورزی را دنبال می‌کنیم تا نوسانات کمی و قیمتی به حداقل برسد. همزمانی عید نوروز و ماه رمضان فشار زیادی برای تامین مایحتاج مردم ایجاد کرد، اما با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده با کشاورزان، عرضه محصول به بازار و قیمت‌ها را کنترل کردیم.

وی ادامه داد: وقتی عرضه به اندازه کافی انجام شود قیمت متعادل می‌شود. تک تک محصولات در بخش‌های تولید، عرضه و نظارت را دنبال می‌کنیم. مازاد نیاز کشور را بدون محدودیت صادر می‌کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به خرید تضمینی در سال ۱۴۰۳ گفت: پیوند بین صنعت، بازرگان و تجارت با بخش تولید و کشاورزی را طبق تجربه سال گذشته ادامه می‌دهیم. صنایع غذایی به عنوان بخشی از زنجیره که مسوولیت فرآوری محصولات خام مواد کشاورزی را بر عهده دارد، مورد توجه جهاد کشاورزی است. این صنایع به خدمت تولیدکنندگان درآید. به عنوان مثال انواع میوه، سبزی‌جات و سیفی‌جات امکان فرآوری، عرضه به بازار داخل و صادرات را دارد.

نیک‌بخت ادامه داد: به صورت مرتب با صاحبان صنایع کشاورزی جلسه داریم و آنان را تشویق به خرید محصولات مازاد کشاورزان می‌کنیم تا این هدف‌گذاری انجام شود. برای محصولاتی چون برنج، چای و دانه‌های روغنی در تلاشیم دولت خرید تضمینی را انجام ندهد، بلکه بازرگانان وارد کننده یا کارخانجات تولید کننده را وارد به انجام این کار کنیم. به عنوان مثال اعلام کردیم ۷۰ هزار تن دانه روغنی را بازرگانان و وارد کنندگان روغن یا دانه‌های روغنی از کشاورزان خریداری کنند.

وی با اشاره به نوسانات قیمتی بازار میوه، گفت: هیچ کمبودی در هیچ بخش بازار میوه و تره بار وجود ندارد. گرانی‌های جاری ناشی از کمبود کالا نیست، بلکه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌های مسوول است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229149 برچسب‌ها میوه و تره بار

دیگر خبرها

  • برنامه قطعی تاپیکو، بازگشت مجدد نفت ایرانول به جایگاه صدر در روان‌کاران است/ تولید و صادرات محصولات دانش بنیان باید در اولویت باشد
  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست
  • تحقیقات و پژوهش نخبگان باید به سمت تولید ثروت برای جامعه برود
  • توسعه فناوری موجب برتری کشور‌ها می‌شود
  • عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • عزم هیات تجاری الجزایر برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • استقبال هیأت تانزانیایی از محصولات فناورانه دانش‌بنیان ایرانی
  • نقش دانشگاه امیرکبیر در تحقق شعارهای سال و اقتصاد دانش‌بنیان
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد