Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-29@14:13:45 GMT

هراس استکبار از جهانی شدن بینش سیاسی ۱۳ آبان

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۶۵۸۷۶

هراس استکبار از جهانی شدن بینش سیاسی ۱۳ آبان


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در پیام سید مرتضی سقائیان‌نژاد آمده است: تاریخ تحولات سیاسی و اجتماعی ایران همواره شاهد فراز و فرود‌هایی از فعالیت‌ها و اقدامات متعددی است که برخی همانند حماسه سیزدهم آبان ماه، زوایای مخفی و لایه‌های مختلفی از چهره خصمانه دشمن را آشکار نموده و از هویت واقعی استکبار رونمایی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این پیام افزوده شده است: آموزه‌های دینی و راهبرد‌های امام راحل چنان موثر بود که نسلی فهیم و بصیر را در قالب جنبش دانشجویی تربیت نمود که علاوه بر زوایای ظاهری مبارزه به لایه‌های پنهانی و راز آلود توطئه‌های استکبار توجه داشت و چهره واقعی و هویت جعلی آن را که با ادبیاتی دلسوزانه و چهره‌ای حق به‌جانب بدنبال توجیه اقدامات خود با پوشش فعالیت‌های حفظ حقوق بشر بودند برمَلا ساخت و صدای سیلی اِشغال لانه شیطانی و جاسوسی آمریکا و انتشار اسناد موجود آن در اقصی نقاط عالم هستی شنیده شد و با وجود مقاومت استکبار، بذر اندیشه استقلال‌خواهی وظلم‌ستیزی در اذهان آزادی‌خواهان جوانه زد و بسترساز تحولاتی عمیق در جهان سیاست گردید.

در این پیام آمده است: دشمن که با طراحی‌های سازمان یافته و برنامه‌ریزی‌های خاص به دنبال مصونیت بخشی به فعالیت‌ها و اقدامات خود بود با همگرایی و انسجام داخلی به رهبری و هدایت حکیمانه امام راحل (ره)، فرادستی و هژمونی قدرت سلطه جهانی خود را از دست داد و با چالش جدی مواجه گردید و سعی کرد با اقداماتی مسیر این رسوایی را تغییر دهد و اقدامات خصمانه‌ای را منعکس ساخت که واقعه صحرای طبس شاهدی بر این مدعاست و ایجاد و استمرار تحریم‌ها نشانه‌ای از دردناکی سیلی وحدت، استقامت و بصیرت محسوب می‌گردد.

در پیام شهردار قم تصریح شده است: علت هراس مستکبرین از جهانی شدن ۱۳ آبان این است که این درس خودباوری و اعتماد به نفس، الگویی برای جامعه جهانی خواهد شد که بحمدالله شاهد تاثیرجهت‌دار و هدفمند این واقعه فراملی و مهم هستیم. انتقال این بینش سیاسی میراثی ارزشمند است که با حضور دانشجویان و دانش‌آموزان در قبل از انقلاب، در زمان جنگ همچون محمدحسین فهمیده و تجلی حضور شهدایی همچون شهید حججی در دفاع از حریم ولایت در مناسبات بین نسلی باید به آن به خوبی اشاره شود که استمرار بر پاسداری از آرمان‌های انقلاب در سایه‌سار بهره‌مندی از منویات مقام معظم رهبری و اتحاد و همدلی و استقامت است.

در این پیام آمده است: اینجانب به نمایندگی از خادمان مردم شریف، ولایت‌مدار و انقلابی قم مقدس در مجموعه مدریت شهری، ضمن گرامی‌داشت یوم الله ۱۳ آبان و شهدای این روز، اعلام می‌دارد که همچون ایام تاریخ‌ساز دیگر؛ مجموعه شهرداری قم با حضوری باشکوه و پر شور در راهپیمائی این روز بزرگ با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی (ره) و حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) تجدید پیمان خواهند داشت و همچنین از تمام اقشار مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان، فرهنگیان و قشر فرهیخته و همیشه در صحنه و حزب‌اللهی استان قم برای حضور آگاهانه در راهپیمایی این روز و پاسخی دندان‌شکن به دشمنان انقلاب اسلامی ایران دعوت به عمل می‌آورم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۵۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه همواره در صحنه حضور دارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه همواره در صحنه حضور دارد و با ایمان و اعتقاد در کنار سایر نیروهای مسلح خدمات‌رسانی و فعالیت می‌کند، گفت: سپاه خود بصیر است و بصیرت‌دهی می‌کند و همچنین نهادی مذهبی، دینی و اعتقادی و ترویج دهنده این مسائل است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت- ماه در دیدار با حجت‌الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، اظهار کرد: تمام اقدامات و عملکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای معارف اسلامی و مطابق مسائل دینی و قرآنی است.

وی با بیان اینکه سپاه همواره در صحنه حضور دارد و با ایمان و اعتقاد در کنار سایر نیروهای مسلح خدمات‌رسانی و فعالیت می‌کند، گفت: سپاه خود بصیر است و بصیرت‌دهی می‌کند و همچنین نهادی مذهبی، دینی و اعتقادی و ترویج دهنده این مسائل است.

بیگدلی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسات بصیرتی در نهاد نمایندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۲۳ هزار جلسه بصیرتی در استان برگزار شد و بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در مجموع در این جلسات حضور پیدا کردند.

این مسئول با بیان اینکه پیشرفت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عزت و قدرتمندی این نهاد بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: سپاه سازمانی مکتبی بوده و از بازوان اصلی انقلاب است.

وی با بیان اینکه مجموعه عقیدتی سیاسی در سپاه در طول سال، برنامه‌های معرفتی و دینی مختلفی برگزار می‌کند، گفت: ما به این مکتب و نظام می‌بالیم و تحت فرمان ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای در این مسیر خدمت می‌کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به حدود ۴۰۰ عنوان برنامه پیش‌بینی شده برای هفته عقیدتی و سیاسی در استان گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، حضور در نماز جمعه و اجتماعات مختلف برای تبیین مباحث عقیدتی و سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر از جمله این برنامه‌هاست.

وی تصریح کرد: مسابقات قرآن و آثار شهید مطهری، مسابقات ورزشی، زنگ سپاس از مقام معلم، نشست‌های معرفتی و بصیرتی، تولید محتوا بر اساس آثار شهید مطهری و به اشتراک‌گذاری آنها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و برگزاری نمایشگاه کتاب نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی است.

کد خبر 748373

دیگر خبرها

  • هراس اسرائیل از صدور حکم بازداشت نتانیاهو و گالانت از سوی دیوان کیفری بین‌المللی
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • پیام تبریک روز کارگر ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری