Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@16:24:42 GMT

برانکو:‌ قدرتمند باز می‌گردیم

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۶۹۷۱۸

برانکو:‌ قدرتمند باز می‌گردیم

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به تغییر نتیجه در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا امیدوار است.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ در خصوص شکست 2 بر صفر روز گذشته (شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز در دور رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 به سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) گفت: پیش از هر چیز مایلم به کاشیما آنتلرز بابت این برد تبریک بگویم، اما هنوز یک بازی دیگر هفته آینده در تهران در پیش داریم و من، هم امیدوارم و هم مطمئنم که بازخواهیم گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حرف موافقم که کاشیما آنتلرز نتیجه خوبی کسب کرد. در واقع حریف ما نتیجه خوبی کسب کرد، اما فینال هنوز تمام نشده و برای بازی برگشت سخت تمرین خواهیم کرد و قدرتمندتر بازخواهیم گشت.

سرمربی پرسپولیس یادآورد شد: در نیمه دوم سعی کردیم با همان شور و شدت نیمه اول بازی کنیم، اما نتوانستیم و این  موضوع به کاشیما آنتلرز این اجازه را داد که کنترل بازی را در اختیار بگیرد. با این وجود از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.  

برانکو با اشاره به فاکتور هواداران خانگی تیم تحت‌هدایتش اظهار داشت: همان کاری که هواداران کاشیما آنتلرز در بازی رفت انجام دادند، من هم انتظار دارم که هواداران‌مان در بازی برگشت انجام دهند و بازیکنانم را برای رسیدن به پیروزی حمایت کنند. می‌توانیم این کار را انجام دهیم، به خصوص با حمایت هزاران هواداری که در بازی برگشت در ورزشگاه آزادی حضور پیدا خواهند کرد.

دیدار برگشت پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ساعت 18:30 روز شنبه آینده (19 آبان) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز اربعین پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس فینال کاشیما آنتلرز لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۶۹۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم

به گزارش ورزش سه، مهدی لیموچی که در دقیقه ۸۶ دیدار آلومینیوم و پرسپولیس، گل اول را برای اراکی‌ها به ثمر رساند تا زمینه‌ساز تساوی بازی در وقت‌های قانونی باشد، پس از پایان مسابقه گفت: جا دارد از همه هواداران عزیزمان تشکر کنم که تا آخرین لحظه ما را تنها نگذاشتند. با وجود اینکه دو بار عقب افتادیم، توانستیم به بازی برگردیم و این را مدیون این هواداران و زحمت بچه‌ها و کادرفنی هستیم.

او در خصوص گلزنی‌اش در این باز اظهار داشت: اینکه من گل زدم، حاصل زحمت بچه‌هاست. من توانستم مقدمه آن کامبک باشم و خیلی خوشحالم، چون امشب مردم اراک خیلی خوشحال هستند و این برای ما کافی است.

لیموچی درباره روند سینوسی آلومینیوم گفت: تیم ما در هر بازی خوب فوتبال بازی می‌کند. شاید بعضی از بازی‌ها را واگذار کنیم اما از لحاظ فوتبالی، فوتبال خوبی بازی می‌کنیم. امروز هم همه دیدند با اینکه ۲-۰ عقب بودیم، باز هم تیم برتر میدان بودیم. حالا بعضی بازی‌ها به دلیل کمبود بازیکن شرایط طور دیگری رقم می‌خورد اما به این تیم خیلی امیدواریم و انشالله در آینده اتفاقات خیلی خوبی رقم می‌خورد.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند