Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - خرم آباد - ايرنا - مديرعامل شرکت اب منطقه اي لرستان گفت: تکميل 23 طرح آبي مهم استان در حوزه تکميل ايستگاه هاي پمپاژ ، سد و شبکه هاي آبرساني نيازمند 16 هزار و 500 ميليارد ريال است.

رضا ميرزايي روز يکشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: چنانچه هشت ايستگاه پمپاژ ، 9 سد و 6 شبکه آبرساني بهره برداري شوند 32 هزار هکتار اراضي ديم استان آبي و 16 هزار فرصت شغلي ايجاد مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تکميل ايستگاه هاي پمپاژ را بسيار ضروري دانست و اظهار داشت: عمليات اجرايي اين طرح هاي نيمه کاره 13 تا 17 سال گذشته آغاز شده و به دليل اعتبارات استاني حدود 2سال گذشته تقريبا تعطيل بودند که سال گذشته با پيگيري هاي انجام شده به عنوان طرح هاي اولويت دار توسط وزارت نيرو تعيين شده اند.
ميرزايي گفت: در اين راستا تا پايان سال جاري ايستگاه هاي پمپاژ گرخوشاب کوهدشت، چم مهر پلدختر، کلکله و محمودآباد ازنا و اسماعيل آباد نورآباد بهره برداري مي شوند و فاز نخست ايستگاه هاي فيض آباد، واشيان و جايدر امسال و ايستگاه نيله نيز سال آينده وارد مدار خواهد شد.
وي تصريح کرد: بهره برداري از ايستگاه هاي ناتمام پمپاژ آب علاوه بر آبي کردن 10 هزار هکتار زمين کشاورزي، پنج هزار فرصت شغلي ايجاد مي کند.
در حال حاضر سالانه بيش از يک ميليارد و 969 ميليون متر مکعب از آب هاي سطحي استان برداشت و 92 درصد از اين رقم در بخش کشاورزي مصرف مي شود.
7269/6060
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۱۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیر حج و زیارت استان لرستان گفت:امسال یک هزار و ۲۱۰ زائر لرستانی  در قالب هشت کاروان برای مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام می‌شوند. 
مصطفایی با اشاره به اجرای برنامه های مختلف برای آموزش زائران افزود:همایش متمرکز زائزان شهرستانهای خرم آباد و کوهدشت برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده