Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@22:44:21 GMT

وضع بحرانی تیم عبادی‌پور در پلاس‌لیگا

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۷۲۴۷۶

وضع بحرانی تیم عبادی‌پور در پلاس‌لیگا

تیم اسکرا بلهاتوف با وجود درخشش میلاد عبادی پور سومین شکست خود را در پلاس لیگا متحمل شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم اسکرا بلهاتوف که فصل گذشته به عنوان قهرمانی پلاس لیگا رسید، در فصل جدید به هیچ عنوان انتظارات هوادارانش را برآورده نکرده است. این تیم که میلاد عبادی‌پور، لژیونر ایرانی و چند بازیکن از تیم ملی لهستان را در ترکیب خود جای داده، شب گذشته به مصاف تیم یاستربسکی رفت و در نهایت ۳ بر یک مغلوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یاران میلاد عبادی‌پور تنها در ست دوم با نتیجه 25 بر 17 به سود پایان داد و در 3 ست دیگر با نتایج 22 بر 25، 25 بر 27 و 21 بر 25 شکست خورد.


این نتیجه در شرایطی رقم خورد که عبادی پور برای اسکرا در این بازی ۱۶ امتیاز کسب کرد؛ اما نتوانست مانع شکست تیمش شود.


با این باخت تعداد شکست های مدافع عنوان قهرمانی لیگ والیبال لهستان به عدد ۳ رسید. این تیم بعد از گذشت ۵ هفته فقط ۲ برد در کارنامه دارد و در رده نهم جدول پلاس لیگا قرار گرفته تا وارد یک بحران جدی شود.


به نظر می رسد با ادامه این روند باید شاهد تغییراتی روی نیمکت تیم اسکرا بلهاتوف باشیم که به عنوان مدافع قهرمانی وارد مسابقات شده؛ اما به هیچ وجه انتظارات را برآورده نکرده است.

 

والیبال تیم ملی والیبال ایران میلاد عبادی پور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال ایران میلاد عبادی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۲۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه ایران در پلی‌آف اسپانیا زیاد شد

به گزارش "ورزش سه"، سعید احمدعباسی پس از اینکه در جام ملت‌های آسیا فوق‌العاده ظاهر شد و توانست با کسب عنوان آقای گلی، نقش مهمی در رقم خوردن قهرمانی برای تیم ملی فوتسال ایران داشته باشد، در بازگشت به اسپانیا و بازی برای والدپنیاس هم موفقیت بزرگی را همراه با این باشگاه تجربه کرد و برخلاف سال گذشته به پلی‌آف رسید.

والدپنیاس در حالی که احمدعباسی را در فهرست نفراتش داشت، شنبه شب در چارچوب دیدارهای هفته بیست و نهم و ماقبل پایانی دور نخست از لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا به مصاف تیم رده چهارمی اینتر مویستار رفت و برد مهمی را کسب کرد.

یاران احمدعباسی در دیدار خانگی مقابل اینتر مویستار موفق به کسب پیروزی سه بر یک شدند تا 45 امتیازی شوند، در رتبه هفتم جدول لیگا ناسیونال اسپانیا قرار بگیرند و در فاصله یک هفته مانده به پایان دور نخست این رقابت‌ها، صعودشان به جمع هشت تیم پایانی در مرحله پلی‌آف را قطعی کنند.

سعید احمدعباسی، فوتسالیست ایرانی والدپنیاس که در فصل جاری لیگا ناسیونال اسپانیا هفت گل به ثمر رسانده، در دیدار مقابل اینتر مویستار نتوانست این کار را انجام بدهد.

پیش از این صعود تیم فوتسال مایورکا پالما با حضور حسین طیبی و مسلم اولادقباد به مرحله پلی‌آف لیگا ناسیونال اسپانیا قطعی شده بود که حالا هم احمدعباسی همراه با والدپنیاس به این مهم رسید.

دیگر خبرها

  • عبادی‌پور: جز از جانب مردم، حمایت دیگری نداشتیم
  • پاداش یک میلیاردی برای تیم ملی والیبال در صورت صعود به المپیک/ گلایه‌های عبادی‌پور در مورد پروازها+ فیلم
  • پاداش یک میلیاردی برای تیم ملی والیبال در صورت صعود به المپیک/ گلایه‌های عبادی پور در مورد پروازها+ فیلم
  • تقوی: جایی برای حسرت نگذارید/ عبادی‌پور فرمانده تیم والیبال است
  • جشنواره گل بایرلورکوزن در فرانکفورت
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران در آسیا
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • سهمیه ایران در پلی‌آف اسپانیا زیاد شد