Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از وزارت نفت، سید محمدرضا موسوی خواه گفت: با افزایش تولید نفت گاز یورو ۴ تولیدی در پالایشگاه بندرعباس، همه جایگاه‌های عرضه سوخت استان‌های هرمزگان، بوشهر، کرمان، یزد و فارس زیر پوشش عرضه نفت گاز یورو ۴ قرار می‌گیرند.

وی افزود: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده تا پایان بهمن ماه امسال فرآورده نفت گاز یورو ۴ به صورت سراسری در کل کشور توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تصریح کرد: با بهره‌برداری افتخارآفرین از طرح ارتقای کیفیت پالایشگاه بندرعباس همه جایگاه‌های عرضه سوخت محور مواصلاتی چابهار تا داخل کشور نیز زیر پوشش توزیع این فرآورده قرار می‌گیرند.

شمال غرب کشور زیر پوشش توزیع گازوئیل با کیفیت

موسوی‌خواه تاکید کرد: با اجرای پروژه ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز، همه استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و زنجان به طور کامل زیر پوشش توزیع گازوئیل یورو ۴ قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به این که طبق موافقت‌نامه سازمان محیط زیست با شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی مقرر شده بود ۲۳۰ جایگاه عرضه سوخت در مسیرهای مواصلاتی اصلی کشور زیر پوشش توزیع فرآورده‌های یورو ۴ قرار گیرند، گفت: شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی به منظور استانداردسازی فرآورده‌های تولیدی و تولید محصولات با کیفیت طرح‌های توسعه‌ای را در پالایشگاه‌های کشور اجرایی کرد که با بهره‌برداری از این طرح‌ها، به‌زودی فرآورده‌های با کیفیت در بخش حمل‌ونقل به صورت سراسری توزیع خواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اقتصاد رقابت مالیات سیاست گرانفروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۲۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست اجرایی شدن معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده را در منطقه آزاد ارس خواستار شد.

مجید کیانی، در دیدار با رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: بر اساس ماده ۱۰ قانون مالیات بر ارزش افزوده مناطقی که خارج از نقاط جمعیتی، دارای تراز تجاری مثبت و محصور باشند از پرداخت مالیات و عوارض معاف هستند و منطقه آزاد ارس از این سه الزام برخوردار است.‌

وی افزود: در صورت اعمال این معافیت که مقدمات اجرایی آن فراهم گردیده، واحدهای تولیدی از پرداخت ارزش افزوده در قبال خرید مواد اولیه از داخل کشور معاف خواهند شد و این امر تاثیر بسزایی در ترغیب سرمایه‌گذاران جدید به حضور در ارس و کاهش قیمت تمام شده تولیدات منطقه برای ارتقاء توان رقابت در بازار داخلی و بین‌المللی دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محمدهادی سبحانیان، رئیس سازمان امور مالیاتی نیز در این دیدار پس از بحث و بررسی موضوع، عنوان کرد: این سازمان پس از بررسی‌های لازم، معافیت ارزش افزوده در ارس را نهایی خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ◄ رفع مسدودی ۶۰۰۰ کارت سوخت کامیون و اتوبوس
  • درخواست اجرایی شدن معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس
  • آغاز آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیرو‌های مسلح
  • تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح
  • موافقت با جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بودجه سال ۱۴۰۳
  • اوجی: تولید نفت ایران امسال جهش می‌کند
  • گستره بارش‌ها سراسر کشور را فرامی‌گیرد
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب