Web Analytics Made Easy - Statcounter

با ورود سامانه بارشی جدید به استان کردستان و پیش بینی باران های شدید، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها بویژه در نیمه غربی استان دور از انتظار نیست.

ورود سامانه فعال بارشی از سمت غرب

«ریحان امیدی راد»، کارشناس هواشناسی استان کردستان با اشاره به بررسی نقشه ها و خروجی مدل های پیش یابی هواشناسی اظهار داشت: طی امروز آسمان نیمه ابری بوده و احتمال بارش های خفیف و پراکنده در برخی نواحی استان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  از اوایل یکشنبه با ورود سامانه فعال بارشی از سمت غرب بارندگی ها فراگیرتر می شود. این سامانه بارشی تا روز پنجشنبه فعال  بوده و ابری و مه آلود شدن هوا، بارش باران و رعد وبرق و همچنین وزش نسبتا شدید باد را به همراه خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی استان کردستان با بیان اینکه شدت بارش ها در روزهای دوشنبه و سه شنبه خواهد بود، تصریح کرد: پیش بینی می  شودکه حجم زیاد بارش ها آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها بویژه در نیمه غربی استان را در پی خواهد داشت. در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شدت بارندگی ها کمتر خواهد شد و طی مدت فعالیت این سیستم تغییرا ت دمایی قابل ملاحظه نیست و بارش برف در ارتفاعات و گردنه ها دور از انتظار نخواهد بود. همچنین در روزهای دوشنبه و سه شنبه با شکل گیری گردوخاک بر روی کشور عراق و انتقال بخشی از آن به استان کیفیت هوا کاهش می یابد.

---

---  

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۳۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفوذ سامانه بارشی از جمعه در اردبیل

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اشاش نقشه‌های هواشناسی استان اردبیل از روز جمعه شاهد نفوذ سامانه بارشی فعال به استان اردبیل خواهیم بود.

وی با اشاره به تداوم جو پایدار طی روز چهارشنبه و پنجشنبه در اردبیل افزود: هر چند با توجه به شرایط فصلی و محلی رگبار پراکنده باران در برخی نواحی کوهپایه‌ای مرکز و به ویژه جنوب استان دور از انتظار نخواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: اخر هفته ابرناکی هوا، وزش تندبادهای موقتی، کاهش نسبی دمای هوا و رگبار و رعدوبرق در نواحی مستعد با بارش تگرگ و اصابت صاعقه پیش‌بینی می‌شود.

کوهی ادامه داد: با توجه به رخداد بارش های رگباری آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه های فصلی و مسیل ها نیز انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه این سامانه تا اواخر وقت شنبه در استان فعال خواهد بود، خاطرنشان کرد: لذا طی روزهای جمعه و شنبه شرایط برای طبیعت گردی و صعود به ارتفاعات استان مساعد نیست.

کد خبر 6093147

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی فعال خواهد بود
  • جزئیات تازه از ورود سامانه بارشی به استان کهگیلویه و بویراحمد
  • فعال شدن سامانه بارشی از امروز در کرمان
  • آغاز بارش های شدید و سیلابی در بیشتر مناطق کشور
  • فعالیت سامانه بارشی در فارس
  • ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای استان چهارمحال و بختیاری
  • نفوذ سامانه بارشی از جمعه در اردبیل
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در این استان ها
  • هشدار نارنجی  هواشناسی: بارش باران استان فارس را در بر می‌گیرد