Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@16:00:49 GMT

51.5 کیلوگرم تریاک در گمرک بازرگان کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۷۴۲۹۳

51.5 کیلوگرم تریاک در گمرک بازرگان کشف شد

علی معصومی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران گمرک با بهره گیری از دستگاه «ایکس ری» و به کمک سگ های موادیاب نسبت به بازرسی از سه دستگاه کامیون مشکوک اقدام کرده و این میزان تریاک که به طورماهرانه در کف دستگاه های دیزی ساز، تنور نانوایی و پخت نان جاسازی شده بود را کشف کردند.
وی اضافه کرد: در این رابطه سه نفر به عنوان متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند و کامیون های حامل مواد نیز توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: برخی از رانندگان محموله های صادراتی، وارداتی و ترانزیتی با وجود اینکه از جاسازی انواع مواد مخدر در داخل محموله ها بی اطلاع بوده اند، در خارج از مرزها به اتهام جاسازی مواد مخدر شناسائی و به حبس های طولانی مدت محکوم شده اند.
وی تاکید کرد: گمرک جمهوری اسلامی ایران از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که به هر نحو با حوزه صادرات، واردات و ترانزیت سر و کار دارند، دعوت می کند تا در صورت مواجهه به موارد مشکوک مراتب را به مرکز مبارزه با جرائم سازمان یافته یا مدیران کل گمرکات اجرائی اطلاع دهند تا اقدامات قانونی صورت پذیرد.
به گزارش ایرنا گمرک بازرگان و شهرستان ماکو در مجاورت کشورهای ترکیه و جمهوری آذربایجان قرار دارد و طول مرزهای جمهوری اسلامی ایران در این منطقه و با این کشورها به ترتیب 130 و 140 کیلومتر است.
این گمرک که در سال 1305 شمسی تاسیس شده، تنها مرز بین المللی بین 2 کشور ایران و ترکیه به شمار می رود که به صورت 24 ساعته در حال فعالیت است.
7132/3072
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی ایران و ترکیه ترکیه حبس گمرک مواد مخدر راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۴۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد

سرهنگ علی اکبر نظری فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در محور‌های فرعی جاده خاکی روستای مازگرد به راکب یک موتورسیکلت مشکوک دستور ایست دادند.

وی افزود: راکب و سرنشین موتورسیکلت با مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و مراقبت و تیراندازی، قاچاقچیان با رها کردن موتور سیکلت و استفاده از موقعیت جغرافیایی و تاریکی هوا از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد با اشاره به تلاش برای پیگیری متهمان گفت: در بازرسی از موتورسیکلت ۶۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه بررسی شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی 
  • فیلم | ماجرای کم شدن لول های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • کشف ۵۷۰ کیلوگرم تریاک در سمنان
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه