Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن تقی‌پور رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال وبختیاری در گفت و گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، گفت: به منظور تشویق و ترغیب هر چه بیشتر شرکت‌کنندگان در طرح‌های آموزشی قرآن کریم، صدور گواهینامه قبول شدگان این کلاس‌ها در دستور کار این اداره قرار دارد.
وی بیان کرد: به همین منظور از ابتدای سال 97 تاکنون یک‌هزار و800 گواهینامه پایان دوره مربوط به قبول شدگان کلاس‌های آموزش عمومی قرآن کریم شامل کلاس‌های آموزش روخوانی، روان‌‍خوانی، فصیح‌خوانی، مفاهیم سطح یک ،حفظ و کادر متخصص توسط این اداره و کارشناسان قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها صادر و در اختیار مربیان این کلاس‌ها قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تقی‌پور تصریح کرد: ایجاد مشوق‌هایی همچون ارائه گواهینامه قبولی و نیز اهدای جوایز به نفرات برتر کلاس‌های آموزش قرآن باعث جذب و گرایش هر چه بیشتر افراد به حوزه قرآن شده و به نوبه خود در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا چهارمحال وبختیاری صدور گواهینامه آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۴۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت در این شهر

سرهنگ احمد کرمی اسد، رئیس مرکز صدور گواهینامه راهور فراجا، گفت: «طرح صدور گواهینامه یک‌روزه موتورسواران به‌صورت آزمایشی از سال گذشته در برخی از استان‌ها آغاز شد و بعد از اتمام طرح آزمایشی و برطرف شدن نواقص، اکنون در سراسر کشور به جز استان‌های سیستان‌وبلوچستان، کرمان و مازندران در حال اجرا است و در روز‌های آینده در ۳ استان باقی مانده اجرای می‌شود.»

به گزارش مهر، وی افزود: متقاضیان با داشتن شرایط لازم، موتورسیکلت به نام خود یا والدین و حداقل ۱۸ سال سن می‌توانند با مراجعه به سایت آموزش موتور سیکلت ایرانیان پس از ثبت نام در سامانه و پرداخت هزینه، برای مراحل آزمایش و آزمون نوبت دریافت می‌کند که تمامی امور به صورت غیر حضوری انجام‌می‌شود.

وی ادامه داد: در روز مراجعه به آموزشگاه، سلامت متقاضی توسط پزشک متخصص کنترل و سپس مهارت سنجی و گواهی مهارت صادر می‌شود سپس فرد اقدام به شرکت در آزمون نظری و عملی می‌کند و به محض قبولی، همان روز پرونده صدور گواهینامه تایید می‌شود.

وی بیان داشت: در ۴۸ ساعت گذشته ۲۹۴ هزار نفر به سایت مراجعه کرده‌اند و از این تعداد ۲۷۴ هزار نفر در مراحل مختلف فرایند ثبت نام هستند، همچنین ۲۱۹ هزار نفر گواهینامه دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه در تهران است، گفت: در طی چند روز اخیر ۱۰۵ هزار نفر در تهران برای دریافت گواهینامه موتورسیکلت ثبت نام کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • زنگ سپاس معلم در چهارمحال و بختیاری نواخته شد
  • هزینه ۱۰۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری
  • بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت در این شهر
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان
  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان