Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@18:15:19 GMT

فعالیت ۱۵ نشریه روستایی در کانون های مساجد مرکزی

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۷۵۱۷۳

فعالیت ۱۵ نشریه روستایی در کانون های مساجد مرکزی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از فعالیت ۱۵ نشریه در روستاها و ۴۵ نشریه در مساجد شهری این استان خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری از فعالیت 60 نشریه تجربی در سطح کانون های مساجد این استان خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک،‌ گفت:  از این تعداد 15 نشریه در روستاها و مابقی در شهرهای این استان مشغول به فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی موضوعات و زمینه های فعالیت و انتشار این نشریات را فرهنگی، مذهبی، آموزشی، بصیرتی، اجتماعی و تحلیلی عنوان کرد و افزود: نشریات تجربی در مساجد هر محله سبب آگاهی افراد آن محله از رویدادها و برنامه های مسجد می شود.

 

وی همچنین تعداد وبلاگ های فعال در سطح کانون ها را 60 وبلاگ دانست و ادامه داد: 11 وبلاگ در مساجد روستایی سراسر استان به صورت آنلاین نسبت به درج مطالب مفید و مورد استفاده مردم روستا اقدام می کنند.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری چاپ و انتشار نشریات تجربی مساجد را سبب ارتقای فرهنگ دینی و توجه بیشتر به علوم قرآنی و معارف دینی دانست و گفت:  نشریات تجربی کانون ها به صورت ویژه نامه و گاهنامه با گستره توزیع مسجد و منطقه به چاپ می رسد.

 

دبیراجرایی نخستین جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ روستا و عشایر کشورافزود: امید است همه نشریاتی که از استان مرکزی در سطح روستا فعالیت می کنند حضوری موثر در جشنواره مذکور داشته باشند.

 

وی تصریح کرد: برگزاری این گونه جشنواره ها سبب ارتقای سطح تولید نشریات و وبلاگ ها می شود؛ نشریات تجربی مسجدی با پوشش گسترده اخبار مسجد و کانون های فرهنگی هنری و مساجد سبب ایجاد شوق و انگیزه بیشتر اهالی مسجد می شود.

 

 

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی 13 آبان راهپیمایی 13 آبان اربعین پیاده روی اربعین ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی راهپیمایی استکبار ستیزی مقام معظم رهبری مرز مهران وبلاگ نویسی کانون های فرهنگی هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۵۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان مرکزی با اشاره به برگزاری آزمون نوبت اول آزمون سراسری رشته علوم تجربی در استان گفت: از مجموع هجده هزار و ۴۴۳ نفر که در استان مرکزی در آزمون سراسری شرکت کردند هشت هزار و ۱۲۰ نفر از این تعداد داوطلبان رشته علوم تجربی هستنند که حدود ۴۴ درصد کل شرکت کنندگان استان  تشکیل می‌دهند.
خدایی افزود: در شهرستان اراک چهار هزار و ۸۱۰ نفر برای آزمون علوم تجربی شرکت کردند که از این تعداد شرکت کنندگان دو هزار و ۹۵۵ نفر خانم و هزار و ۸۵۵ نفر هم خانم‌ها هستنند.
او ادامه داد: نیمه دوم مرداد ماه نتیجه اولیه این آزمون اعلام خواهد شد و نوبت دوم آزمون سراسری هم در تیر ماه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک
  • «گزیده نفایس مطبوعات ایران»، پیش روی مخاطبان در کتابخانه مرکزی رضوی
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟