Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:49:55 GMT

درخشش سه مدال طلا و نقره بر گردن جوانان ایران

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۷۶۵۷۰

درخشش سه مدال طلا و نقره بر گردن جوانان ایران

در ادامه مسابقات سنگ‌نوردی نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا که در چین جریان دارد، دو سنگ‌نورد کشورمان در ماده «سرعت» دختران و پسران رده نوجوانان موفق به کسب دو مدال ارزشمند طلا و نقره شدند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی، در مسابقات سنگ‌نوردی نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا در چین؛ «محیا دارابیان» در رده سنی نوجوانان A دختران با غلبه بر سنگ‌نوردی از چین به مدال طلا دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رده ورزشکارانی از چین و هندوستان نیز سوم و چهارم شدند. « میلاد علیپور» دیگر سنگ نورد کشورمان نیز پس از سنگ نورد هندوستانی برسکوی دوم آسیا ایستاد و به مدال نقره دست پیدا کرد. ورزشکارانی از کره جنوبی سوم و چهارم شدند.

 

‌هم‌چنین؛ «پوریاکریم‌پور» در رده سنی نوجوانان A پسران، پس از سنگ‌نورد کشورمان میزبان به مدال نقره دست یافت. در این رده ورزشکارانی از هندوستان و چین  به ترتیب سوم و چهارم شدند.

 

  سنگ نوردی - کوهنوردی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سنگ نوردی کوهنوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۶۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور

تیم شنای کم بینایان و نابینایان مازندران در بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای نابینایان و کم بینایان قهرمانی کشور که در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، ۲ مدال طلا ۷ نقره و ۱ برنز به دست آورد.

علیرضا امیری که همیشه در مسابقات مهم روی سکوست، ۴ مدال گرفت.

این شناگر ساروی، دو مدال طلا در مواد ۱۰۰ متر کرال پشت و ۱۰۰ متر قورباغه و دو مدال نقره در ۵۰ متر آزاد و ۱۰۰ متر آزاد کسب کرد.

محمدجواد محمدیان دیگر شناگر ساروی هم ۲ مدال نقره در مواد ۱۰۰ متر کرال پشت و ۴۰۰ متر آزاد و یک برنز در ۵۰ متر آزاد از آن خود کرد.

مرتضی مسروری شناگر قائمشهری هم ۳ نقره در مواد ۵۰، ۱۰۰ و ۴۰۰ متر آزاد به دست آورد.

بهنام عبدی هدایت شناگران مازندرانی را در بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای نابینایان و کم بینایان قهرمانی کشور برعهده داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • صحن شورای شهر اصفهان به صحنه‌ تقدیر و تجلیل از معلمان و قهرمان ورزشی تبدیل شد
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی
  • کسب سه مدال نقره شنا توسط شناگر نابغه مهابادی