Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-03@00:14:47 GMT

اینستاگرام حساب امیر تتلو را بست

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۷۶۹۸۶

اینستاگرام حساب امیر تتلو را بست

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز،   در روزهای گذشته امیر تتلو، خواننده پاپ در اینستاگرام پست‌هایی منتشر کرده بود که باعث شد بسیاری از کاربران او را‌ به دلیل توهین و ترویج خشونت علیه زنان به اینستاگرام گزارش کنند.

 

اینستاگرام در بیانیه‌اش که برای یک وبسایت فارسی زبان فرستاده نوشته حساب تتلو به دلیل زیر پا گذاشتن مقررات اینستاگرام مسدود شده و اضافه کرده اینستاگرام اجازه نمی‌دهد مضامینی که افراد را بر اساس جنسیتشان هدف حمله قرار می‌دهند منتشر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر تتلو در اینستاگرام بیش از ۴میلیون دنبال کننده داشت.تتلو این بار طوری زنان را توصیف کرده که حالا ظاهرا موجی راه افتاده که او را ریپورت کنند و صفحه ی تتلو کم فالوور شود.

 

سرپوش

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اینستاگرام اینستاگرام اینستاگرام اینستاگرام اینستاگرام امیر تتلو گوناگون اینستاگرام جام نیوز زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترجمه و شرح «فصوص الحکم» به قلم علی شالچیان منتشر می‌شود

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ترجمه و شرح «فصوص الحکم» به قلم علی شالچیان ناظر، پژوهشگر و استاد متون عرفانی و آثار محیی الدین ابن عربی، از سوی انتشارات سلوک ما وارد بازار نشر خواهد شد.

بر اساس این گزارش، این کتاب دو جلدی در 1240 صفحه نگارش یافته است و مشتمل بر تحقیقات گسترده و با استناد به بیش از 300 منبع نگارش یافته است و کم و بیش نظرات جمعی از شارحان فصوص همچون کاشانی و قیصری و ابن ترکه اصفهانی و مهائمی و جامی و بالی افندی و نابلسی را نیز در بر دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!
  • پشت‌پرده بازخوانی مرگ نیکا شاکرمی توسط انگلیسی‌ها / چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!
  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • ترجمه و شرح «فصوص الحکم» به قلم علی شالچیان منتشر می‌شود
  • عکسی که امیر غفارمنش، هومن حاجی‌عبداالهی و محمدرضا علیمردانی در پستی مشترک از ۱۵ سال پیش خودشان منتشر کردند
  • عکس | جواد کاظمیان با رضا مالدینی تمرین می کند!
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ درباره تحولات غزه