Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@02:05:51 GMT

امریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر به شمار می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۷۸۳۳۳

امریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر به شمار می‌رود

معاون طرح، برنامه و بودجه معاونت راهبردی قوه قضاییه با اشاره به توطئه ها و دشمنی های استکبار جهانی علیه کشورمان گفت: امریکا با صرف هزینه‌های هنگفت همواره بزرگترین ناقض حقوق بشر به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، ابراهیم عزیزی امروز در مراسم سخنرانی راهپیمایی 13 آبان در سنندج با بیان اینکه انقلاب هدیه الهی است که با لطف خداوند، رهبری های پیامبرگونه امام خمینی (ره) و جانفشانی امت اسلامی به پیروزی رسید، اظهار کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی، این انقلاب تا کنون در برابر تهدیدها و توطئه های قدرت های سخت جهان مقتدرانه ایستادگی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تداوم انقلاب را نیازمند وقت شناسی و دشمن شناسی دانست و افزود: آمریکا  با صرف هزینه‌های هنگفت و فسادی که به راه انداختند راه به جایی نبرده و نخواهند برد و علیرغم توطئه‌های مختلف پی در پی شکست خورده است.


معاون طرح، برنامه و بودجه معاونت راهبردی قوه قضاییه، یوم الله 13 آبان را نماد دشمن شناسی، آزادی خواهی و استقلال طلبی امت مومن ایران دانست و ادامه داد: مردم ایران از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دولتمردان و سیاست های آمریکا را دشمن خود می دانند و این سردمداران این کشور نیز از همان موقع با تمام توان مبارزه فکری و عملی خود را علیه ملت ایران آغاز کرده اند.
عزیزی همچنین گفت: پس از چهار دهه مردم آزادیخواه، انقلابی و عدالتخواه ایران اسلامی همچنان پیروز میدان هستند و با اتکا به خداوند متعال در قله سرافرازی، هدایت، عدالت و سعادت مقاومت است.


وی، با اشاره به رد پای شیطانی آمریکا در همه جای جهان خاطرنشان کرد: هر جا ترور، جنایات و پیمان‌شکنی، فساد و ناپاکی، کودک‌کشی، نفس‌کشی، قتل وغارت، ظلم و تاریکی و تکبر و ریا وجود داشته باشد و یا نقض عهد و پیمانی مشاهده شود، قطعا پای شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و خبیث در میان است.

 

معاون طرح، برنامه و بودجه معاونت راهبردی قوه قضاییه، جوانان ایران اسلامی را پرچمدار دشمن شناسی و مبارزه با استکبار اعلام و خاطر نشان کرد: امروز نیز ملت ایران اسلامی پای به پای آرمان های انقلاب و نظام در برابر استکبار ایستادگی می و پرچمدار الگوی اسلامی، پیشرفت تعالی بخش کشور هستند.

 

 

پایان پیام/79

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان اربعین حسینی اربعین 13 آبان پیاده روی اربعین نماز جمعه شبستان یزد ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی اردبیل وزیر آموزش و پرورش مراسم راهپیمایی 13 آبان سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۸۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با قرارگاه نور جواب دشمن را می‌دهیم / ادعای حقوق بشر غربی‌ها دیدنی است

جانشین فرمانده فراجا گفت: دشمنان می‌خواهند جامعه را به سمت تباهی ببرند و ما به عنوان بازوی حکومت نمی‌توانیم ساکت بنشینیم و باید شرایط را مدیریت کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار قاسم رضایی در حاشیه مراسم گرامیداشت روز معلم و تجلیل از استادان، مدرسان و گروه‌های علمی فراجا با اشاره به اجرای طرح نور برای مقابله با کشف حجاب از سوی انتظامی کشور اظهار کرد: اجرای طرح نور، جزو اجرای فروع دین نیست و این مسئله نیز دستور خدا است؛ وقتی آقا می‌فرمایند حرام شرعی و سیاسی است یعنی حرام شرعی پای خود افراد است، اما در حرام سیاسی، یعنی ما مسئول هستیم.

وی افزود: دشمنان می‌خواهند جامعه را به سمت تباهی ببرند و ما به عنوان بازوی حکومت نمی‌توانیم ساکت بنشینیم و باید شرایط را مدیریت کنیم، بر اساس مستندسازی‌های آماده شده، افراد هدایت شده و باندی، با مأموران پلیس رفتار نامناسب می‌کنند.

جانشین فرماندهی کل انتظامی کشور ادامه داد: انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود، وقتی دهه ۴۰ امام فریاد زد که علما به داد اخلاق و دین برسید، همین مسئله را می‌گفتند؛ این همه شهید دادیم و همه ما مدیون آنها هستیم، همه شهدا برای همین اهداف رفته‌اند و انقلاب امروز نباید سمت دیگری برود.

سردار رضایی تصریح کرد: سواد یعنی فهم، برخی می‌گویند وکیل و دکتر هستند، اما اظهارات بی‌سوادانه دارند و متوجه نمی‌شوند که جنگ کجا است و جامعه به کدام سمت می‌رود، تشدید اقدامات قبلی در یک چهارچوب در حال حرکت و این کار جهادی و انقلابی است.

وی اضافه کرد: جنگ‌های امروز در کشور از جنگ با عراق و تجزیه طلبان نیز بیشتر اهمیت دارد و حساس‌تر است، ما با قرارگاه نور جواب خود را به دشمن می‌دهیم و این مسئله حتی از جنگ نیز حساس‌تر است.

جانشین فرماندهی کل انتظامی کشور ادامه داد: تهاجم‌های فرهنگی بسیار پراهمیت و مخرب‌تر هستند، به عنوان مثال اگر بمبی در جایی منفجر شود اثرات آن در همان منطقه می‌ماند، اما اثرات این رفتارها بسیار تخریب‌گر است، این موارد غیرت مرد و نجابت زن را تخریب می‌کند، اما امروزه رنگ و لعاب دیگری دارد، برخی افراد با این رفتارها، معانی حقوق شهروندی را لکه دارد می‌کنند و خواسته الهی و وظیفه فراجا است که باید این بی‌حرمتی ها مقابله کند.

سردار رضایی با تاکید بر اینکه مسئله تکلیف الهی است، گفت: ثواب این مسئله بیشتر از هشت سال جنگ است، زیرا جسارت و اعتقاد بالاتری می‌خواهد و باید در تربیت نیرو نیز این مسائل مورد توجه قرار گیرد، در موضوع عفاف و حجاب، سی و چند دستگاه مسئولیت دارند، اما هیچ‌کدام بصیرت و شجاعت لازم را در این زمینه ندارند و ما پای کار هستیم.

وی با اشاره به رفتار دولت آمریکا با دانشجویان مدافع غزه در این کشور افزود: ادعای حقوق بشر غربی‌ها، این روزها در دانشگاه‌های آمریکا دیدنی است که چگونه با دانشجویان خود رفتار می‌کنند.

کد خبر 749689

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • با قرارگاه نور جواب دشمن را می‌دهیم / ادعای حقوق بشر غربی‌ها دیدنی است
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را ناقض حقوق بشر اعلام کرد
  • ۵ واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا ناقض حقوق بشر شناخته شدند
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را «ناقض حقوق بشر» اعلام کرد
  • آمریکا ۵ یگان نظامی اسرائیل را ناقض حقوق بشر تشخیص داد
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را «ناقض حقوق بشر» تشخیص داد
  • آمریکا ۵ واحد ارتش صهیونیستی را ناقض حقوق بشر دانست