Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کامیاران از اعلام فراخوان مسابقه و نمایشگاه خوشنویسی با عنوان اسوه حسنه به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت در این شهرستان خبر داد.

 زبیر حسین پناهی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در سنندج اظهار کرد: مسابقه و نمایشگاه اسوه حسنه به همت کانون سلاله و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره تبلیغات اسلامی و انجمن خوشنویسان شهرستان کامیاران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این مسابقه و نمایشگاه خوشنویسی به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت برگزار می‌شود، افزود: آثار ارسالی باید با موضوع شان مقدس پیامبر اکرم و نماز باشد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کامیاران ادامه داد: نوع تکنیک آثار ارسالی آزاد و هر هنرمند می‌تواند حداکثر دو اثر ارسال و در هر دو رشته شرکت کند.

 

حسین پناهی، با اشاره به خطوط برگزیده در بخش خوشنویسی عنوان کرد: این بخش شامل خط ثلث شکسته و نستعلیق و ارسال آثار الزاماً باید دارای ترجمه و آدرس دقیق آیه باشد.

 

وی با بیان اینکه این مسابقه همزمان با ۳۰ آبان در فرهنگسرای شهرستان کامیاران برگزار می شود، افزود: کلیه آثار ارسالی در قالب یک نمایشگاه جهت بازدید عموم به نمایش گذاشته می‌شود.

 

وی زمان برگزاری آیین اختتامیه این مسابقه را همزمان با ۳ آذر اعلام و خاطر نشان کرد: در پایان به نفرات اول تا سوم هر رشته جوایز و لوح یادبود اهدا می‌شود.

پایان پیام/79

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی راهپیمایی 13 آبان 13 آبان اربعین ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی پیاده روی اربعین اردبیل تحریم آمریکا استکبار ستیزی مسابقه و نمایشگاه اسوه حسنه کامیاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۷۹۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب شرب در بخش آکرم آباد یزد

مجید آخوندزاده مدیر امور آبرسانی شهرستان یزد با بیان اینکه چاه تامین آب شرب در شرایط اضطراری بخش آکرم آباد با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید، گفت: با حفر این چاه بیش از ۱۵ هزار نفر از جمعیت بخش اکرم آباد از بهبود فشار آب و آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند.

او دبی آب این چاه را ۲۰ لیتر بر ثانیه عنوان کرد و افزود: خط انتقال این چاه ۱۰۰ متر است که آب این چاه را به مخزن پنج هزار مترمکعبی اکرم آباد انتقال می‌دهد.

مدیر امور آبرسانی شهرستان یزد مدیریت مصرف آب برای گذر از تنش آبی تابستان پیش رو را ضروری خواند و ادامه داد: امیدوار هستیم بتوانیم با صرفه جویی و همراهی مردم در تابستان ۱۴۰۳ کمترین قطعی و افت فشار را شاهد باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • نمایشگاه «در ستایش سعدی» به موزه خوشنویسی ایران می‌آید
  • تعداد خوشنویسان بعد از انقلاب ۲۰ برابر افزایش یافت
  • نمایش شکست آمریکا در طبس در بیلبورد‌های پایتخت
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»
  • ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» فراخوان داد
  • تامین آب شرب در بخش آکرم آباد یزد
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر