Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: صفحه شخصی زندانیان سیاسی در توییتر، خبر از زنده بودن سفر الحوالی داد.

سفرالحوالی چندین ماه پیش بازداشت شده بود و مدت زمانی به خاطر شرایط داخل زندان Prison وضعیت جسمی وی وخیم بود اما وی هم اکنون سالم است.

این حساب توییتری افزود: مقامات سعودی به همسر الحوالی برای چندین دقیقه اجازه ملاقات دادن، هم چنین به عروسان وی نیز اجازه ملاقات همزمان داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حساب افزود: اطلاعات جدید مبنی بر زنده بودن شیخ نفی کننده خطراتی که وی را تهدید می کند نیست و مقامات سعودی به تنهایی مسئولیت آن را بر عهده دارند زیرا او فردی میانسال است و پیش از بازداشت چند نوع بیماری داشت که وی را بستری کرده بوده چه رسد الان که در زندان است .

حدود یک ماه پیش پس از بحرانی شدن وضعیت وی اخباری درباره وفات شیخ سفر الحوالی در زندان منتشر شد و صفحه زندانیان سیاسی همان زمان در توییت های پشت هم نوشت بحرانی شدن ناگهانی وضعیت وی جای تعجب ندارد و از اولین لحظات بازداشتش انتظار می رفت وی در اصل با چندن بیماری دست و پنجه نرم می کند که نارسایی کلیه و شکستن لگن ازجمله آنهاست.

یگان امنیتی ،الحوالی را پس از انتشار نسخه ای از کتاب منسوب به وی با عنوان "مسلمانان و تمدن غربی" متشکل از توصیه به علما و خاندان حاکم سعودی و انتقاد از ریختن میلیاردها دلار به پای دونالد ترامپ Trump رئیس جمهوری امریکا بازداشت کرد.

الشیخ حوالی یکی از ده ها مبلغ و آکادمی فعال در زمینه مذهبی است که از حدود یک سال پیش بازداشت شده است.

مقامات سعودی وضعیت بسیاری از این افراد را سانسور می کنند در حالی که اخباری از بحرانی شدن وضعیت بسیاری از زندانیان یا شکنجه Torture و بدرفتاری با آنان انتشار می یابد .

پایگاه الخلیج الجدید به نقل از منابعی عنوان کرد، "ترکی بن عبدالعزیز الجاسر" خبرنگار و نویسنده سعودی چند روز پس از بازداشت توسط نیروهای امنیتی سعودی در ماه مارس زیر شکنجه کشته شد .

این پایگاه به نقل از منابع خود نوشت مقامات سعودی پس از اطلاع یافتن از اقدام الجاسر مبنی بر مدیریت صفحه مخالف کشکول در توییتر وی را بازداشت کردند.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرد زیتون فروش قربانی روابطه پنهانی زنش با مرد غریبه ای شد غرق شدن مدیر یک شرکت معروف در منجلاب رسوایی های اخلاقی دانشجوی فراری به هند گریخته است+ عکس دستگیری افسر پلیس به خاطر سلفی های بی حیا با زنان +عکس آرزویی که محقق می شود / اعزام فضا نورد ایرانی به فضا امکان+ تصاویر و جزئیات فوری / برخورد دو هواپیما بر فراز آسمان / یک هواپیما سقوط کرد+ عکس آه حیوان های شکار شده دامن مرد شکارچی را گرفت / تیر خوردن این مرد توسط سگ خود شلیک پلیس تهران گروکانگیر ساطور به دست را از پا در آورد+عکس این مرد روباه صفت را می شناسید؟ / او به بد حجاب ها در تهران گیر می داد + عکس دعوای 2 داعشی بخاطر بریدن گوش اسیران و گذاشتن آن در دهانشان! + جزییات اعتراف تازه داماد به قتل فرشید به خاطر فایل صوتی منشوری عروس + عکس این مرد پابرهنه کشور امارات را در صحرا تاسیس کرد! + عکس فیلم لحظه دیدار رهبر انقلاب با جاسوسان آمریکایی مقام‎های سعودی به دنبال تلفن همراه خاشقجی ماجرای کشف جسد مردی در داخل تانکر گازوئیل مشخص شد / پلیس تایباد گزارش داد گفتگو با بی رحم ترین قاتل سال 97 + فیلم و عکس تجاوز به دختر 7 ساله توسط جوان همسایه / مصاحبه مادر دختر بچه + فیلم ازدواج جنجالی نماینده اصلاح طلب مجلس ایران در ترکیه +عکس منشوری مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه زندان Prison سفر سیاسی ترامپ Trump شکنجه Torture اخبار حوادث کشته زندانیان توییتر سفر انتظار عکس ایران روزنامه دختر زن فیلم قتل جوان همسرش رئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۴۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس)، وزیران خارجه عربستان سعودی، امارات متحده عربی، قطر، مصر، اردن و دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین در شهر ریاض پایتخت عربستان سعودی نشست مشورتی درباره تحولات غزه برگزار کردند.

بر اساس این گزارش، در نشست وزیران گروه عربی بر ضرورت پایان دادن به جنگ در غزه تاکید شده است.

در این نشست، وزرای کشورهای عربی مذکور همچنین بر لزوم رفع تمامی محدودیت‌ها برای ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه تاکید کردند و درباره عواقب اقدامات غیر قانونی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی هشدار دادند.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت ۲۰۴ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

این رژیم طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۴ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

دیگر خبرها

  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی
  • آیا رئیس جمهور آرژانتین مشکل روانی دارد؟
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • آب قنات؛ مهریه زنان طرشتی | ۵ قنات باغ‌های روستا را سیراب می‌کرد
  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ