Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق اصناف اهواز گفت: عدم دسترسی به سامانه جامع انبارها یکی از مسایلی است که باعث می‌شود تا با تاخیر از وضعیت بازار مطلع شویم و در نهایت نتوانیم به موقع پیش‌بینی کمبود کالا در بازار را انجام دهیم.

به گزارش ایسنا، سعید ممبینی شامگاه 13 آبان ماه در جلسه قرارگاه فرماندهی اقتصادی خوزستان که در اهواز برگزار شد، با بیان این‌که هدف اصلی تشکیل کمیته‌هایی همچون کمیته رصد و پایش، پیش بینی شرایط قبل از وقوع نارسایی‌ها در بازار است، اظهار کرد: بیشترین عاملی که به پیش بینی وضعیت بازار کمک می‌کند، بررسی موجودی انبارها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که قرار بود تا تمام آمار موجود در سامانه جامع انبارها در دسترس باشد، افزود: بخش‌های مختلف از وارد کننده، توزیع کننده، عمده فروش، بنکدار و شرکت‌های پخش باید این آمار را در این سامانه وارد کنند و اتاق اصناف هم بتواند از این اطلاعات استفاده کند.

رئیس اتاق اصناف اهواز تصریح کرد: یکی از اشکالات موجود، عدم دسترسی به سامانه جامع انبارها است که برای هر مورد باید به اطلاعات سطح بازار اکتفا کنیم و خیلی از شهرستان‌ها آمار و اطلاعات را در اختیار اتاق اصناف قرار نداده و یا با تاخیر این اطلاعات را به اتاق اصناف می‌دهند. این اقدام وقت ما را می‌گیرد یا باعث می‌شود دیرتر از وضعیت بازار مطلع شویم و در نهایت نمی‌توانیم به موقع پیش‌بینی کمبود کالا در بازار را انجام دهیم.

وی ادامه داد: پیشنهاد می‌کنیم تا تمام دستگاه‌هایی که اطلاعات را وارد سامانه جامع انبارها می‌کنند، امکان دسترسی به این سامانه را داشته باشند.

رئیس اتاق اصناف اهواز با اشاره به قیمت گوشت قرمز در بازار خاطرنشان کرد: اگر گوشت قرمز منجمد به ویژه گوشت گوساله و گوشت گوسفندی به بازار تزریق شود، وضعیت قیمت این محصولات نیز عادی خواهد شد.

انتهای یپام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انبارها بازار خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۸۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان از رشد تولید محصولات کشاورزی در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سیروس ابراهیمی، ظهر امروز در جلسۀ تنظیم بازار لرستان گفت: کارگروه  تنظیم بازار یکی از کارگرو‌ه‌های مهم است که مسائل بازار، تولید، عرضه، مصرف، قیمت  و نظارت در این کارگروه مطرح می‌شود.

او اضافه کرد: تولید محصولات کشاورزی در لرستان در تمام زیربخش‌ها رشد خوبی در سال گذشته داشته‌است و امیدواریم این روند امسال هم ادامه داشته باشد.

ذخیره‌سازی 1500 تن مرغ منجمد در لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان با اشاره به افزایش تولید مرغ، تخم‌مرغ، گندم و دیگر محصولات کشاورزی در این استان، یادآور شد: تولید گوشت مرغ بیش از نیاز است و باید به دیگر استان‌ها صادر شود.

ابراهیمی با بیان اینکه یکی از مصوبات امروز جلسه تنظیم بازار تحویل سبوس گندم به دامداران بود، یادآور شد: سهمیه گندم کارخانجاتی که به تعهد خود برای تحویل سبوس گندم به دامداران عمل نکنند قطع می‌شود.

انتهای پیام/644/

دیگر خبرها

  • راهنمای انتخاب قفل درب هتل
  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • بارش باران در اهواز
  • تنظیم بازار و جهش تولید با مشارکت تشکل ها
  • رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان
  • بهانه‌ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید | مبادلات طلا ساماندهی خواهد شد؟ | پاسخ سازمان مالیاتی به ابهامات صنف طلافروشان
  • بهانه‎ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید
  • فرار کانون سردفتران از شفاف‌سازی عملکرد مالی
  • پاسخگویی به پرسش‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات