Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست شورای معاونان سازمان حج و زیارت به ریاست حمید محمدی رییس سازمان حج و زیارت و با حضور معاونان سازمان برگزار شد.

در این نشست عملکرد سازمان به عنوان مسیول کمیته ثبت نام و اعزام ستاد مرکزی اربعین حسینی مورد بررسی قرار گرفت.

برنامه ریزی برای عتبات عالیات در بازه زمانی بعد از اربعین حسینی، راهکار‌های رضایتمندی متقاضیان عتبات عالیات و اعلام فراخوان عمومی برای تکمیل اطلاعات دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع، بخش دیگری از نشست شورای معاونان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید محمدی رییس سازمان حج و زیارت در این نشست با اشاره به برنامه‌های انجام شده در حوزه اربعین حسینی گفت: با توجه به اهتمام دفاتر زیارتی، شرکت‌های مرکزی و دفاتر کنسولی و همراهی مردم عزیز، امور ثبت نام و صدور روادید، بسیار بهتر و روانتر از سال‌های گذشته انجام شد.

محمدی افزود: جا دارد از همه کسانیکه در این عرصه فعالیت کرده اند از جمله دفاتر خدمات زیارتی، شرکت‌های مرکزی کارگزاران در تمامی استان ها، مدیریت حج و زیارت استانها، سفارت، کنسولگری‌ها و دفاتر موقت کنسولی عراق، استانداری‌ها و نیروی انتظامی تشکر می‌کنیم.

وی تاکید کرد: در موضوع عتبات و اربعین که یک حرکت عظیم و معنوی است باید خالصانه تلاش کنیم و آنچه در توان داریم را به منصه ظهور برسانیم.

رییس سازمان حج و زیارت اظهار داشت: کرامت مردم عراق و اینکه سخاوتمندانه اندوخته خود را در راه احیای اربعین حضرت ابا عبدالله الحسین صرف می‌کنند باید برای همه الگو باشد و فرهنگ سازی شود.

محمدی گفت: گرچه امسال فرایند ثبت نام و صدور روادید بسیار بهتر از قبل بود، اما با این حال لازم است با دقت آسیب شناسی شود و مشکلات احصا و برای سال بعد راهکار‌های بهتری تدوین گردد.

وی در ادامه موضوع اعزام به عتبات عالیات در بازه زمانی پیش رو را مورد توجه قرار داد.

رییس سازمان حج و زیارت همچنین بر فراخوان عمومی برای تکمیل اطلاعات دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تاکید کردو گفت: این فراخوان که از روز ۱۴ آبان ماه انجام می‌گیرد موجب ساماندهی کلی نسبت به تعیین اولویت‌ها و تسهیل ارتباط با ثبت نام کنندگان خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نیروی انتظامی عراق فرهنگ سازی مشکلات حج تمتع عراق فرهنگ سازی مشکلات نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۸۹۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی۱۶هزار میلیارد تومان ملک برای مولد‌سازی در هرمزگان

استاندار هرمزگان از شناسایی ۱۶هزار میلیارد تومان ملک برای مولد‌سازی در هرمزگان خبر داد و محدود کردن مدیران استانی را مانع تراشی وزارتخانه‌ها در مسیر مولدسازی دانست.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نشست کارگروه مولد‌سازی دارایی‌های دولت که شامگاه سه شنبه با حضور رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور برگزار شد، اظهار داشت: قرار دادن سقف ۲۰۰ میلیارد تومانی برای مولد‌سازی منجر به ایجاد مانع در مولد سازی شده است و کار را در استان‌ها با مشکل روبرو کرده است از این رو درخواست داریم این سقف در سازمان خصوصی‌سازی حذف شود.

وی با گلایه از مانع‌ تراشی برخی از وزارتخانه‌ها در مسیر مولد‌ سازی و ایجاد محدودیت برای مدیران دستگاه‌های اجرایی، افزود: بسته بزرگی در حوزه مولد‌سازی آماده کرده‌ایم و تلاش داریم با منابع حاصله از این تصمیم ماندگار دولت، پروژه‌های مهم استان را در ۴ اولویت (آب، آموزش، راه و درمان) تکمیل کنیم.

دوستی مولد سازی را بهترین و تنها مسیر پرکردن خلأ های جدی موجود دانست و عنوان‌کرد: تاکنون حدود ۱۶ هزار میلیارد تومان ملک برای مولد‌سازی شناسایی و تعیین شده کدام ملک برای تکمیل کدام پروژه‌ هزینه خواهد شد و اگر بتوانیم ۲۰ درصد از املاک در نظر گرفته شده را طی سال جاری  مولد کرده و به فروش برسانیم بسیاری از مشکلات پروژه‌های اساسی استان حل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شناسایی۱۶هزار میلیارد تومان ملک برای مولد‌سازی در هرمزگان
  • نشست مسئولان حوزه حج و زیارت با فرماندهان پلیس فرودگاه‌های کشور
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • عدم الزام مشاغلی که فروش کمتر از ۳۰ میلیاردتومان بوده به ارایه دفاتر و ترازنامه
  • ثبت نام دوره مربیگری درجه C آسیا در یزد تکمیل شد
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • فراخوان کشف قیمت و تامین داروهای تک‌ نسخه‌ای
  • فراخوان کشف قیمت و تامین دارو‌های تک‌نسخه‌ای اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تاکید عربستان بر لزوم برقراری آتش‌بس فوری در غزه