Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@05:35:24 GMT

برگزاری مسابقه «ایده شو» در یاسوج

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۹۲۱۲۸

برگزاری مسابقه «ایده شو» در یاسوج

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدشمس‌الدین هاشمی، رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد امروز، 14 آبان‌ماه اظهار کرد: ایده شو یک رویداد جالب کارآفرینی است که به پرورش ایده‌ها و خلاقیت در جهت کارآفرینی کمک می کند .
وی افزود: در این رویداد به افراد این امکان داده می‌شود تا در محیطی دوستانه به بیان ایده‌های نوآورانه خود بپردازند و ضمن کسب مهارت‌های ایده پردازی و ارائه ایده، ایده‌های خود را در بوته نقد برای بهبود آن‌ها و مبنا قرار گرفتن برای راه‌اندازی یک کسب‌ وکار نوپای موفق قرار دهند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: نحوه انجام این مسابقه به این صورت است که شرکت کنندگان پس از ثبت نام، ایده‌های خود را برای داوران و شرکت کنندگان در مدت زمان محدود و کوتاهی بیان می‌کنند و پس از رای‌گیری، ایده‌های برتر انتخاب شده و به آنان جوایزی اهدا می‌شود .
هاشمی تصریح کرد: حضور و ثبت نام در این رویداد چند ساعته برای علاقه‌مندان به کارآفرینی آزاد و بدون پیش‌نیاز است و جهت ثبت نام کافی‌است از طریق لینک evnd.co/gvc81 ثبت نام کنند .
وی ادامه داد: مسابقه ایده شو به همت پارک علم و فناوری استان، دانشگاه یاسوج، دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، بنیاد نخبگان استان، اتاق بازرگانی و بنیاد فرهیختگان ایران برگزار خواهد شد .
رئیس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: زمان برگزاری این رویداد 26 آبان ماه سال جاری در یاسوج است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی مسابقه ایده شو قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۲۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075155 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏