Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@12:38:31 GMT

طرح جامع فرودگاه بین‌‌المللی گرگان تصویب شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۳۹۲۹۲۹

طرح جامع فرودگاه بین‌‌المللی گرگان تصویب شد

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان گفت: مطالعات طرح جامع فرودگاه بین‌‌المللی گرگان مرکز استان گلستان تصویب و ابلاغ شد. ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان گلستان، رامین آذری اظهار داشت: با توجه به پایان مطالعات و برگزاری جلسه بررسی نهایی طرح جامع، طرح نهایی پس از تصویب، به منظور برنامه‌ریزی و پیگیری امور ساخت‌و‌ساز و توسعه فرودگاه گرگان، توسط رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از تهیه و اجرای طرح جامع فرودگاه گرگان را توسعه متوازن و هماهنگ زیرساخت‌ها، برنامه‌ریزی راهبردی و جامع، افزایش کارایی و بهره‌وری فرودگاه، هماهنگی با اسناد بالادست و برنامه‌های توسعه اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و جلوگیری از اعمال سلیقه در توسعه فرودگاه اعلام کرد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان افزود: این طرح که نقشه راه در اجرای سیاست‌های توسعه فرودگاه گرگان است، با بررسی وضع موجود، پیش‌بینی‌های آینده، برآورد سطوح و تجهیزات مورد نیاز، ارزیابی گزینه‌های پیشنهادی، ارائه برنامه اجرایی و اقتصادی برای دستیابی به اهداف هوانوردی، ارتقاء ایمنی و رشد فعالیت‌های مبتنی بر طرح جامع انجام می‌شود.

آذری اظهار کرد: مطالعات طرح جامع فرودگاه گرگان پس از برگزاری جلسات کارشناسی و با همکاری پژوهشکده حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، توسط مهندسان مشاور آتک انجام و به تصویب نهایی رسید.

انتهای پیام/م

R41471/P1486/S6,70/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۲۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد

بارش‌های سیل‌آسای ۲۴ ساعت گذشته سبب طغیان رودخانه‌های استان گلستان شد. سیلاب راه شهرهای کلاله - گنبدکاووس در شرق گلستان را برای ساعاتی مسدود کرد. طغیان رودخانه «قره‌سو» سبب قطع راه‌ ارتباطی برخی روستاهای غربی استان شد. به زیر آب رفتن بخشی از خط راه‌آهن گلستان مانع از رسیدن قطار مسافری تهران به مقصد «گرگان» شد.

دریافت 25 MB

تصویربردار: رامین بشرویه / تدوینگر: حمیدرضا برزگر

دیگر خبرها

  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • تاکید نیکبخت بر اقدام مشترک کشورها برای مقابله با تخریب سرزمینی
  • طرح کاشت یک میلیارد درخت راه حلی برای احیا و توسعه پایدار سرزمین
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها