Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، بعد از اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان محمدعلی افشانی شهردار تهران از بهشت رفتنی شد.

اعضای شورای شهر تصمیم گرفتند دوباره  شهردار جدیدی برای پایتخت انتخاب کنند.

در ابتدا شورای شهری‌ها یک لیست 30 نفره منتشر کردند که در این بین تعدادی از نامزدها انصراف دادند. فردا قرار است اعضای شورا 5 کاندید شهرداری تهران را معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شنیده شده محسن هاشمی، آخوندی، سیدکامل تقوی‌نژاد، جهانگرد، حناچی‌ (البته نفر پنجم بین حناچی و کشت پور است ) جزو 5 کاندید شورای شهر تهران خواهند بود. 

بر اساس شنیده‌ها، کاندیدای حزب اتحاد ملت؛ جهانگرد، آخوندی، حناچی، علی اوسط‌هاشمی و غلامرضا انصاری هستند. کاندید حزب کارگزاران فقط محسن هاشمی است و کاندید حزب اتحاد ملی هنوز اعلام نشده ولی احتمال می‌رود که از سیدکامل تقوی‌نژاد حمایت کنند. همچنین کاندید مستقلین شورا که 8 نفر هستند هاشمی، تقوی‌نژاد و کشت‌پور (در حال حاضر هستند) و احتمال تغییر وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۳۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تعامل و همکاری از فرصت باقیمانده استفاده کنیم

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران در روزنامه همشهری نوشت، پارلمان شهری محلی برای رفع مشکلات مردم و شهروندان و تفاوت آرا، امری طبیعی در مدیریت مسائل مختلف است و هنر ما این بوده که با وجود اختلاف‌نظرها همدل و یکصدا باشیم.
مهندس مهدی چمران، رئیس شورای این دوره و ادوار شهر تهران به‌عنوان بزرگ‌تر این جمع و کسی که بیشترین تجربه را در پارلمان شهری دارد و در عین حال، سالیان سال در عالم سیاست و جهاد نرم و سخت مو سپید کرده است، در طول ۳سال گذشته بارها مواردی را گوشزد کرده‌اند که حالا برخی از اعضا کمتر و برخی نیز بیشتر به آن توجه دارند.
به‌هرحال گرایش‌ها و سلایق اعضای شورای شهر مختلف و واکنش و رفتار هر کدام نیز در مواجهه با مسائل گوناگون ازجمله رهنمون‌ها و تذکرات مهندس چمران متفاوت است، اما همه یک عقیده داریم؛ این حرکتی که بعد از دوره قبلی مدیریت شهری و حدود ۳سال است آغاز شده می‌تواند به نتایج خوبی منجر شود تا مردم از ثمره زحماتی که در این مدت کشیده شده، بهره‌مند شوند.
دغدغه مهندس چمران و درواقع آنچه برای ایشان اهمیت دارد این است که ما در این مدت ۴سال بتوانیم کارهای درخور و شایسته مردم تهران را که آغاز شده و برنامه‌ریزی کرده‌ایم، به‌درستی به پایان برسانیم تا هم شورا در جایگاه نظارت و سیاستگذاری، نتایج خوبی از ریل‌گذاری خودش بگیرد و هم مدیریت شهری موفق شود به سیاستگذاری‌های شورا به‌طور کامل عمل کند تا مردم از آنها بهره‌مند شوند. معتقدم که در مدت باقیمانده نباید به مسائل اختلاف‌انگیز بپردازیم.
اغلب اعضای شورا در راستای انسجام و مودت شورا به فرمایش‌های مهندس چمران توجه دارند و هر جا لازم باشد، با سخنان و بیان مطالب خود کمک می‌کنند و هر جا ضروری باشد، حتی نظراتشان را بازگو نمی‌کنند و سکوت اختیار می‌کنند. لازم است با تعامل، این فرصت را مغتنم بشماریم و از زمان باقیمانده برای به سرانجام رساندن کارهای نیمه‌تمام استفاده کنیم. کاری که از دست ما برمی‌آید همین است و مهندس چمران نیز چیزی بیش از این از ما توقع ندارد.
ما هم در شورای شهر تهران تعارفی با شهرداری نداریم؛ تشویق می‌کنیم تا امور را دنبال کنند و اگر مشکلی باشد تذکر خواهیم داد تا بهتر پیش بروند. هنر ما باید این باشد که از همه ظرفیت‌ها در راستای مردمی کردن فعالیت‌ها به‌درستی استفاده کنیم؛ اتفاقات مهم و مثبتی رخ داده است و بنده به‌عنوان نماینده کوچک مردم در کنار شهرداری و شورا برای حل مسائل شهر هستم تا زحماتی که در طول این ۳سال در شهرداری و شورا کشیده شده است به نتیجه مطلوب برسد و این اطمینان را به مردم خواهیم داد که در شورای شهر و مدیریت شهری یکدل و همصدا مسائل و مشکلات شهروندان عزیز را پیگیری خواهیم کرد. در پایان باید بگویم نیازمند همدلی، همراهی و پاسخگویی همه دوستان در مدیریت شهری هستیم.

کد خبر 850323 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها شوراى شهر تهران مهدی چمران شهردارى تهران شورای شهر

دیگر خبرها

  • روز عجیب شورای ششم؛ گریه چمران برای وحدت!
  • با تعامل و همکاری از فرصت باقیمانده استفاده کنیم
  • هدیه جالب عربستان به زائران حج امسال
  • اقراریان: درباره ممانعت از حضور عضو شورای شهر در منطقه ۱۷ شهردار تهران پاسخ دهد
  • شهرداری قزوین به مطالبه شورا برای ساماندهی معابر شهری توجه کند
  • واکنش چمران به پول‌پاشی میلیاردی شهرداری برای مدیرانش: اطلاع ندارم!
  • واکنش چمران به ودیعه میلیاردی به مدیران شهرداری
  • پاسخ رئیس شورای شهر به پرداخت ودیعه میلیاردی به برخی از مدیران شهرداری
  • پس‌لرزه‌های حصارکشی «لاله» در شورا
  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات