Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، «سید عمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق طی بیانیه‌ای با ابراز تأسف شدید نسبت به حکم حبس ابد برای «شیخ علی سلمان» دبیر کل جنبش «الوفاق الاسلامی» بحرین، از تمام نهادهای مسئول به ویژه «حمد بن عیسی آل خلیفه» پادشاه بحرین خواست که مستقیما برای متوقف کردن و بازنگری در این حکم، وارد عمل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سید عمار حکیم در این بیانیه افزود: این حکم بر صلح و آرامش ملی در کشور دوست و همسایه ما بحرین تأثیر منفی خواهد داشت.

وی در ادامه بر ضرورت آزادی بیان و تحکیم پایه های نقد سازنده و دادن فضا به معارضان مسالمت آمیز تأکید کرده است.

رهبر جریان حکمت ملی مجددا تمام کشورها به ویژه کشورهای عربی و اسلامی را به توانمندسازی نیروهای میانه‌رو دعوت کرده است و از آنان خواسته تا در برابر جریان های افراطی که در مقابل اعدال‌گرایی هستند، بایستند.

وی در پایان با اشاره به اینکه یاری کردن و حمایت از حق در هر کجای دنیا یک تکلیف انسانی و اخلاقی است گفت که اینگونه یاری رساندن ها به عنوان مداخله در امور کشورهای دیگر تلقی نمی شود.

چهارمین جلسه دادگاه تجدیدنظر شیخ علی سلمان و دو نماینده سابق پارلمان بحرین از فراکسیون الوفاق به نام‌های «حسن سلطان» و «علی الاسود» به اتهام جاسوسی برای قطر، روز یکشنبه (دیروز) برگزار شد که دادگاه بحرین حکم تبرئه شیخ علی سلمان و دو متهم دیگر را لغو و آنها را به حبس ابد محکوم کرد.

دولت بحرین این سه نفر را به جاسوسی برای قطر در جریان مشارکت در مذاکرات مربوط به حل بحران این کشور در چارچوب راهکار سیاسی قطر و آمریکا، متهم کرده است.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۳۹۸۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه کاخ باکینگهام درباره چارلز پس از گزارش‌های ضدونقیض

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، کاخ باکینگهام با ادعای پیشرفت روند درمان سرطان چارلز سوم، پادشاه انگلیس، اعلام کرد که او بخشی از وظایفش که به ملاقات‌های عمومی اختصاص دارد را سر خواهد گرفت.

سخنگوی کاخ باکینگهام مدعی شد: تیم پزشکی پادشاه از پیشرفتی که در روند درمان حاصل شده، رضایت دارد و نسبت به تداوم بهبود وی خوش‌بین است. برنامه درمانی ادامه خواهد یافت اما رضایت پزشکان از روند درمان به اندازه‌ای است که پادشاه حالا می‌تواند بخشی از دیدارهای عمومی خود را از سر بگیرد.

براساس اعلام باکینگهام، چارلز در ماه ژوئن از امپراطور ژاپن میزبانی خواهد کرد. همچنین ششم مه (۱۷ اردیبهشت) نخستین سالروز تاجگذاری چارلز خواهد بود.

چارلز سوم از اوایل فوریه به‌دلیل ابتلا به سرطان تحت درمان قرار دارد. رسانه‌های انگلیسی در روزهای اخیر در گزارش‌هایی ضدونقیض از وخامت حال چارلز خبر داده بودند. این اخبار تاجایی پیش رفته است که برخی رسانه‌ها، اعلام کردند که تیم «برنامه‌ریزی مراسم خاکسپاری» چارلز سوم که مدت زیادی از تاجگذاری‌اش نمی‌گذرد، در شرایط آماده‌باش قرار دارد!

کد خبر 6089690

دیگر خبرها

  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • جعل نام خلیج‌فارس کار انگلیسی‌هاست
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • عکس جالب کاظم نوربخش سلمان سریال «نون خ»
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • این سکانس خلیل و سلمان در سریال نون خ پربازدید شد | ویدئو
  • بیانیه کاخ باکینگهام درباره چارلز پس از گزارش‌های ضدونقیض