Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، «دکتر محمدرضا عارف» در نشست مشترک اعضای هیات رئیسه فراکسیون امید، شورای عالی اصلاح طلبان ،شورای شهر و مجمع نمایندگان تهران با تسلیت ایام دهه آخر ماه صفر و گرامی داشت روز ۱۳ آبان از زحمات اعضای شورای شهر در طول یکسال گذشته قدردانی کرد و با  مرور روند طی شده از خرداد 92 تاکنون ،تهدیدها و فرصت هایی که جریان اصلاح طلب با آن رو به رو بود و دستاوردهایی که طی سالیان اخیر این جریان کسب کرد،گفت:جریان رقیب پیروزی های سلسله وار جریان اصلاح طلب در انتخابات های متوالی برایش بسیار سخت بود بخصوص در انتخابات شوراها و تغییر مدیریت شهری هضم این شکست علی رغم لیست های متعدد جعلی که در جریان انتخابات منتشر شد برای آنها دشوار بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رمز موفقیت جریان اصلاح طلب در دهه ۹۰ انسجام و همبستگی بود، افزود: اعتمادی که مردم به جریان اصلاح طلب کردند و چک سفید امضایی که به این جریان اصیل سیاسی دادند می بایست با عملکرد خوب ما در دولت،مجلس و شورای شهر پاسخ این اعتماد را دریافت کنند. مردم باید نتیجه اعتماد خود به اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس و شورای شهر بویژه در تغییر مدیریت شهری را ببینند.

رئیس فراکسیون امید با اشاره به قانون منع بکارگیری بازنشستگان و پاسخ کمیسیون شوراها و اجتماعی مجلس به استفساریه جمعی از نمایندگان مجلس ،گفت:باید از زحمات آقای مهندس افشانی در مدت کوتاهی که تصدی شهرداری تهران را بر عهده داشتند تشکر کنم.ایشان در این مدت  با همراهی اعضای شورای شهر برنامه های خوبی را برای شهر تهران آغاز کرده بودند که امیدوارم با تدبیری که شورای شهر تهران اتخاذ می کنند این برنامه ها به سرانجام برسد.

نتیجه عدم مشورت با شورای عالی اصلاح‌طلبان عدم ثبات مدیریتی شد

وی با اظهار تاسف از عدم ثبات در مدیریت شهری ،تصریح کرد: اعضای شورای شهر تهران و اکثر کلان شهرها بواسطه حضور در لیست امید شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان توانستند رای بیاورند و اشتباه است که تصور کنند عقبه حزبی شان باعث رای اوری آنها شده است هر چند تعدادی از این عزیزان هم عضو هیچ حزبی نبوده اند به همین دلیل انتظار بود در مباحث کلان مدیریت شهری همچون انتخاب شهردار با شورای عالی اصلاح طلبان مشورت های لازم می‌شد که اگر این مشورت ها انجام می شد مطمئنا مجبور به تغییر شهردار در کمتر از یکسال نمی شدیم.

عارف تاکید کرد: برای عملیاتی کردن برنامه حداقل یک دوره 4 ساله مدیریتی لازم است به همین دلیل عدم ثبات مدیریتی لطمه شدیدی به مدیریت شهری می‌زند. ثبات در مدیریت لازمه تحقق برنامه اداره شهر است.

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به در پیش بودن انتخاب شهردار تهران ،به اعضای شورای شهر توصیه کرد در انتخاب شهردار جدید به مقبولیت عمومی،چهره ملی ،تخصص ،کارآمدی ، پاکدستی ،اشراف کامل به حوزه مدیریت شهری و پایبندی به گفتمان اصلاح طلبی توجه جدی داشته باشند.

وی در همین راستا افزود: بارها تاکید کرده ام که ویژگی بارز گفتمان اصلاح طلبی قانونمداری و پاکدستی آنهاست .دوستان ما در مجلس و شورای شهر باید به شدت مراقبت کنند که این دو ویژگی گفتمان اصلاح طلبی آسیب نبیند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصلاح طلبان انتخابات دولت شورای شهر شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۱۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟

جهانگیری گفت: رهبری در سال ۹۵ فرموند من ارتباط اصلاح‌طلبان با ایشان را بر عهده بگیرم. الان قاعدتاً اصلاح‌طلب‌ها باید برای نحوه ارتباط فکر دیگری بکنند. الان هم اگر مبحث مهمی باشد، منعکس می‌کنم

به گزارش اعتماد، بخش‌هایی از گفتگو با اسحاق جهانگیری معاون اول دولت روحانی، را بخوانید؛

بعد از سال ۸۸ بانی شدم و به اتفاق آقایان موسوی لاری و مجید انصاری خدمت رهبری رسیدیم.

بعد از فوت مرحوم هاشمی، در جلسه با حضور آقای خاتمی و آقای خوئینی‌ها و حسن آقای خمینی و آقای نوری، مطرح شد که من راجع به ارتباط اصلاح‌طلبان با رهبری، با ایشان صحبت کنم.

 

سال ۹۵ به صورت اختصاصی خدمت رهبری رفتم و در مورد مسائل اصلاح‌طلبان صحبت کردم. رهبری در سال ۹۵ فرموند من ارتباط اصلاح‌طلبان با ایشان را بر عهده بگیرم.

بعضی نامه‌ها را ایشان (رهبری) پاسخ داده که پاسخ‌هایشان را هم دارم.

پاسخ‌ها برای انتشار نبوده و منتشرنشده و خصوصی است.

برداشت من این است که ایشان (رهبری) الان مسلط‌ترین فرد نسبت به اوضاع کشور هستند.

الان هم اگر مبحث مهمی باشد، منعکس می‌کنم.

هیچ‌وقت درباره ردصلاحیت‌ها و انتخابات از من خواسته نشد ارتباط بگیرم.

درباره برخی اشخاصی که در جریان رد صلاحیت‌ها پیگیری کردم، دیدم که تایید شدند.

دیگر خبرها

  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • اعلام مشخصات تاکسی‌های برقی/ سقف تعداد تاکسی‌های برقی متناسب با زیرساخت شهر‌ها
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!