Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-29@04:30:56 GMT

ماهینی فیزیوتراپی را آغاز کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۰۱۷۵۶

به گزارش وانانیوز،  به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در شرایطی که اعضای تیم فوتبال باشگاه در خارج از کشور به سر می‌برند و مدیران باشگاه به شدت پیگیر مسایل مربوط به برگزاری بازی پایانی لیگ قهرمانان هستند، حسین علیپور امروز دوشنبه با حضور در منزل حسین ماهینی از وی عیادت کرد و در جریان وضعیت پزشکی او قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کاپیتان دوم سرخپوشان که جراحی موفقیت‌آمیزی را پشت سر گذاشته است، در جریان این ملاقات، اعلام کرد؛ فیزیوتراپی را از امروز در ایفمارک آغاز کرده است. انتظار می‌رود حسین ماهینی بتواند از فروردین سال آینده تمرینات همه جانبه و گروهی خود را آغاز کند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۰۱۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیش‌فروش بلیت‌های نمایش «آن‌ها دروغ می‌گویند» به نویسندگی و کارگردانی سهراب حسینی از ساعت ۱۲ ظهر امروز ۹ اردیبهشت ماه در سایت تیوال به نشانی tiwall.com/p/doroughmigouyand آغاز می‌شود.

هومن برق‌نورد، سارا رسول‌زاده و سهیل مستجابیان بازیگران این نمایش هستند.

حسن مصطفوی تهیه‌کنندگی این اثر را بر عهده دارد و مریم نراقی مجری طرح پروژه است.

طراحی گریم این پروژه بر عهده بهنام معیریان است و ارکستر موسیقی ۱۵ نفره به آهنگسازی بهزاد عبدی بازیگران را همراهی می‌کنند.

«آن‌ها دروغ می‌گویند» روایت زن و مردی جوان است که پس از آشنایی با هم دست به طراحی یک سرقت می‌زنند و در مسیر این کار فجایعی پیش می‌آید.

این نمایش از ۲۷ اردیبهشت در دو سانس ۱۸:۱۵ و ۲۰:۱۵ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و گل‌گهر
  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • انتقاد از تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد؛ مدارک دوره‌های کوتاه مدت فیزیوتراپی قانونی نیست
  • پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت